Vad tycker ni att vi ska uppdatera?

Godiset
P21
Moderator

2 november 2012 23:36 | #1 Godiset

Hej!

Vad tycker ni att vi ska göra bättre?

punkt123
P20
Medlem

3 november 2012 09:28 | #2 punkt123

s

punkt123
P20
Medlem

3 november 2012 09:33 | #3 punkt123

s

Lars-Olof
P67
Medlem

3 november 2012 11:30 | #4 Lars-Olof

Godiset sköter sin roll ganska bra även om han är lite ny. Så käften alla. Kom på saker om självaste hemsidan som borde förändras, inte några nya jävla mods.

Jag tillexempel tycker att ni borde uppdatera sektionen 'Roliga Bilder' mer ofta.

Godiset
P21
Moderator

3 november 2012 11:39 | #5 Godiset

Lars-olof: Ja, vi ska snart söka efter en eller två nya bild-mods. Annars kan du tipsa oss om nya-bilder igenom att klicka på tipsa oss.

Punkt123: Jag ska se vad vi kan göra.

puttefnask
P19
Medlem

3 november 2012 15:13 | #6 puttefnask

hej godiset jag tycker du är gott och snäll,

jag vill att du ska göra mig till moderator så kan jag hjälpa dig att lägga upp bilderna, jag vet en jätte rolig bild ;) haha den är ganska kul

Glaset
P20
Medlem

3 november 2012 16:51 | #7 Glaset

Jag tycker att ni kan först fixa några buggar, t.ex. att man inte kan citera folk. :)

niten
P26
Moderator

3 november 2012 22:10 | #8 niten

Citat:
Citat av: punkt123
Ni borde ha typ spel-fredagar eller nåt sånt.

te.x en fredag så skapar ni en tf2 server så spelar alla på den och någon annan fredag så skapar ni costume games i LoL osv. osv
Citat:
Ja jag har försökt att ha en cs 1.6 server som jesper.nus användare skulle spela på men det var alldrig någa inne och har även försökt med minecraft osv.. Men om någon är intreserad och kan lägga ner mycket tid som admin på server så kanske jag kan fixa cs / minecraft / tf2 eller liknande.

Glaset
P20
Medlem

3 november 2012 22:22 | #9 Glaset

Fungerar det att ha en citat ruta i en annan citatruta nu då? :) Om ni kollar på gamla foruminlägg så kanske ni förstår vad jag menar :)

Glaset
P20
Medlem

3 november 2012 22:22 | #10 Glaset

<div class="quote-content">Citat av: niten

Citat:
Citat av: punkt123
Ni borde ha typ spel-fredagar eller nåt sånt.

te.x en fredag så skapar ni en tf2 server så spelar alla på den och någon annan fredag så skapar ni costume games i LoL osv. osv</div>

<div class="quote-content">Ja jag har försökt att ha en cs 1.6 server som jesper.nus användare skulle spela på men det var alldrig någa inne och har även försökt med minecraft osv..
Men om någon är intreserad och kan lägga ner mycket tid som admin på server så kanske jag kan fixa cs / minecraft / tf2 eller liknande.</div>

Jag tror detta är en bugg :)

Tobaar
P21
Medlem

6 november 2012 21:18 | #11 Tobaar

Jag tycker att jpaint var en riktigt kul grej som jag spenderade mycket tid på. Om inte allt för jobbigt, säg åt jesper att sluta lata sig utomlands och ordna ett jpaint!

Reeeqz
P20
Medlem

7 november 2012 20:32 | #12 Reeeqz

Citat:
Citat av: puttefnask
hej godiset jag tycker du är gott och snäll,

jag vill att du ska göra mig till moderator så kan jag hjälpa dig att lägga upp bilderna, jag vet en jätte rolig bild ;) haha den är ganska kul

Att göra puttefnask till en moderator är som att sätta en flodhäst i riksdan

Nikkster
P
Medlem

14 november 2012 18:19 | #13 Nikkster

Uppdatera? Börja med att fixa era pinsamma buggar.

samwin
P17
Medlem

14 november 2012 22:25 | #14 samwin

Det är väl dags att fixa bilduppladdningen igen.
Göra så att man kan kolla i personers album som har mer än 1 sida. När man trycker vidare till nästa sida så kommer man till en ogiltig länk.

Och ptja, allt sånt som funkade innan som ni har förstört av någon anledning. Inget på ens personliga sida fungerar som det ska. Oändligt med buggar och skit som ni dragit med.
Kanske fixa så att sidan funkar i Chrome med, kan ju vara värt. Går fortfarande inte att lägga kommentarer.

aquila
P12
Medlem

15 november 2012 19:07 | #15 aquila

För det första har jag fått skriva om inlägget flera gånger för att det av någon anledning inte publiceras vissa inlägg man har skrivit.

Bäst vore om ni marknadsförde sidan och fick in mer aktiva användare.
Skulle vara bra om ni skaffade fler aktiva moderatorer.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.