Varför känns sidan så öde?

MajorLenny
P18
Medlem

16 juni 2012 11:58 | #1 MajorLenny

Tja, det känns som sidan blivit helt öde nuförtiden gentemot förut. Tycker inte ni det?

niten
P20
Moderator

16 juni 2012 21:28 | #2 niten

Jo jesper.nu blev ju hackat för ett tag sedan...

Men dom jobbar på att det ska bli som förut...

MajorLenny
P18
Medlem

17 juni 2012 19:00 | #3 MajorLenny

jo lite dumt att jag inte skrev att jag visste det, men borde inte de flesta komma tillbaka nu när det värkar vara igång igen?

Nickieponken
P20
Medlem

18 juni 2012 11:00 | #4 Nickieponken

jo men man måste få lite fart i forumen först för att folk ska komma ^^

laynus
P18
Moderator

18 juni 2012 11:34 | #5 laynus

Det kommer väll antagligen ta ett tag innan alla förstår att forumet är tillbaka, för vad jag vet så var de nere någon månad eller hur länge var de?

LordDante
P18
Medlem

19 juni 2012 09:10 | #6 LordDante

Saken är även att jag och flera andra "old-fags" tröttnade på att forumet var nere, vilket fick oss att leta upp andra sidor med samma funktioner, men med mer folk och funktionallitet, till exempel: 20pc, cloudsdale, et cetera..

IronyFist
P21
Medlem

19 juni 2012 20:09 | #7 IronyFist

Som Lord sa så var vi (han, jag, Hattis/Discord, Goddagens och Grizz) kvar i ett par mpnader efter att sidan hade hackats innan vi tröttnade på att forum funkade och att reparationerna gått åtskilliga veckor över tiden. Efter att tre av oss (jag, Lord och Hattis/Discord) hamnat på Cloudsdale så verkar det som om det tyvärr i princip var en (åtminstone tillfällig) dödsstöt för sidan. De flesta övriga "old-fags" som strök omkring när sidan först blev hackad försvann bara någon vecka efter det.

Om sidan dock börjar komma igång igen så kan mycket väl tänkas att jag börjar dyka upp och göra mer än att bara säga "Nej." på klotterplanket, jag är dock för bekväm av mig, och även fruktansvärt inbiten Cloudsdaleanvändare vid det här laget, för att orka engagera mig i att få igång communityn här igen.

Notera: Det verkliga skälet är att jag är lat, men det låter så illa att säga...

Jesper
P27
Admin

20 juni 2012 15:44 | #8 Jesper

Vi håller på att jobba med en bloggportal och hållt på ganska länge som vi snart kommer släppa. När den är igång och rullar kommer vi lägga ner mer energi på jesper.nus medlemsdel. Spel, videos, bilder osv flyter ju på, men själva communityt är ju lite dött. Vilket såklart är tråkigt.

Men vi har ju inte gett upp bara skjutit upp det lite. Det vi måste fixa först är väl typ profilbildsuppladdning, nya profilsidor osv.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.