elgitarr-hjälp!

Borttagen medlem

19 oktober 2010 20:40 | #1 Avslutat konto

Tjena när vi lånade böcker i skolan för några dar sen lånade ja en bok som hette "Bandhandboken" o på framsidan på denna gitarr är det en rosa-röd elgitarr, ser ut som det är fåglar på Gitarrens Hals.. jävla svårt o förklara vad jag menar.. Men gå in på google,bilder sen sök på "Bandhandboken" så finns då nån bild :) Är SJUUUKT Jävla tacksam för svar! MvH/ Tjandyy

Borttagen medlem

19 oktober 2010 21:23 | #2 Avslutat konto

snälla ?:(

Borttagen medlem

19 oktober 2010 21:23 | #3 Avslutat konto

snälla ?:(

IronyFist
P21
Medlem

19 oktober 2010 21:24 | #4 IronyFist

Vad vill du ha svar på? Vad det är för gitarr? Inte en aning då alla bilderna på google har för låg upplösning och formen på gitarren är så standard att det skulle kunna vara av vilket märke som helst. Och då likväl en Gibson eller Fender som en Yamaha eller nåt sånt där namnlöst skit från kina. Dessutom så är beskrivningen du ger väldigt tunn. Inläggen i halsen ser sällan ut som fåglar men det säger absolut inget om att det måste vara en speciell gitarrmodell. Sorry kan inte hjälpa dig mer än så. Min bästa gissning är dock att det är en gitarr från nåt litet märke och med tanke på hur många små gitarrtillverkare det finns och hur många olika gitarrmodeler som finns så, ursäkta min pessimism, ska du nog inte hysa några större hopp om att hitta en likadan utan att veta exakt vilken tillverkare och modell det handlar om.

Borttagen medlem

19 oktober 2010 22:19 | #5 Avslutat konto

okejj :P aja synd

VEZZLA
P18
Medlem

26 juni 2012 09:43 | #6 VEZZLA

här har du nåt liknande, men mycket snyggare, och antagligen bättre... http://profile.ultimate-guitar.com/profile_mojo_data/1/0/1/0/1010671/pics/_c811266_image_0.jpg

RockNRollGod
P18
Medlem

7 juli 2012 13:56 | #7 RockNRollGod

det är en standard Gibson/les paul kropp. men huvudet är Schecters. lättaste sättet är att gå in på schecters hemsida och leta upp den för den finns där. men som VEZZLA sa så ska det vara en Gibson/ Les Paul om du ska ha den typ av gitarr.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.