va tycker ni??

Lillavargen
P27
Medlem

9 november 2008 19:01 | #1 Lillavargen

jag har skrivit en låt och undrar va ni tycker :)smile

when its seems hopless then you say the words that get me back in focus. when i am sad, to keep me happy there are no limit for what you did for me.no words can express how i feel. you never had a secret.and i hope you know that its you that keep me smiling.if you look in to my eyes you should see what you mean for me.you are always on my mind and i never let you go alone.

you are everything for me. i always thinks about you baby.
its feels so right to hold you so tight. i will always keep loving you.if you want a ring i gonna give you the world
its alwas gonna be you and me.

if you should get out of my life then my life shouldent get on.i love you.
when we want somthing nothing can stop us. i gonna make you to my queen.
i use to make you laugh and you make me smile.

thanks of u i never give up. you are alwas there for me becouse you care for me.
i gonna buy you a dimond ring and i gonna sing for you.
baby you are everything i need. i hope you always will be with me.

even in the darkest times i will love you.i hope you hold on to me forever.
when you hug me it feels like you gonna lift me up to heaven.you are always with me in my dreams.
every time i look up on the sky i got you on my mind. i want that you always gonna be with me.

if you dont want to be with me anymore then i gonna be the lonlyest in the world.

Bliz
P28
Medlem

12 november 2008 21:51 | #2 Bliz

tror jag skulle behöva noterna så att jag kan spela ljudet till:P annars är det svårt att bedöma :P men texten låter väl bra

Thomas90
P28
Medlem

12 november 2008 22:46 | #3 Thomas90

sämst, hoppas den aldrig blir tonsatt

Borttagen medlem

12 november 2008 22:55 | #4 Avslutat konto

jag upskattar folk som tar tid till sånt härtongue

xNYHCx
P28
Medlem

14 november 2008 22:53 | #5 xNYHCx

du behöver jobba lite på gramatiken, försök att få lika många stavelser på varje rad. annars så tycker jag att den verkar vara skriven direkt från hjärtat, och det är så det ska vara!

Faceplant
P25
Medlem

2 december 2008 22:07 | #6 Faceplant

Första versen är väldigt likt Dear Momma - Tupac..

Ändrat: 2008-12-02 22:08:32

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.