Metal suger

1 .. 7 8 9 10 11 12 13
metallica1001fan
P23
Medlem

30 september 2011 15:37 | #241 metallica1001fan

METAL 4EVER!!!
rap o hip hop suger...... Det är iaf min åsikt

metallica1001fan
P23
Medlem

30 september 2011 15:37 | #242 metallica1001fan

Metal är hård musik

Fiskpuffar
P23
Medlem

30 september 2011 17:23 | #243 Fiskpuffar

Jaha.

*Känner mig extremt övertygad av ovanståendes förkrossande argument*

Swem
P22
Medlem

1 oktober 2011 00:00 | #244 Swem

Skrivet av metallica1001fan View Post
METAL 4EVER!!!
rap o hip hop suger...... Det är iaf min åsikt

Själv gillar jag båda.

snaccer
P21
Medlem

1 oktober 2011 00:52 | #245 snaccer

Metal är typ det enda jag lyssnar på.
Linkin Park, Korn, Slipknot, Rammstein, Hammerfall och Raubtier <3

Swem
P22
Medlem

2 oktober 2011 19:50 | #246 Swem

Skrivet av snaccer View Post
Linkin Park, Korn, Slipknot, Rammstein, Hammerfall och Raubtier &lt;3

Rammstein och Raubtier är skitbra!

Dieseldöd - Raubtier = NICE!!!

skatezz98
P22
Medlem

2 oktober 2011 19:55 | #247 skatezz98

Hammerfall är nice dom är swe och men jag tycker linkin parks nya låtar är lite tråkiga men slipknot är tycker bra

Borttagen medlem

2 oktober 2011 20:21 | #248 Avslutat konto

JAG SÄGER BARA ISMFOF.

Lillavargen
P28
Medlem

2 oktober 2011 20:34 | #249 Lillavargen

Lololol, älskar verkligen folk som säger att generellt sätt är all hårdrock, metal och liknande eller all rap/hipp hopp är dålig. Alla tycker helt olika. Jag personligen tycker om rap som tex tupac och ODB. Men jag tycker även om tex mustasch, black sabbath och dio.
Men det huvudsakliga jag lyssnar på är hardcore, extreme hardcore och dubstep. Och att påstå att folk som lyssnar på det är hjärndöda eller idioter är rent sagt idiotskt.

MadHatter
P27
Medlem

2 oktober 2011 23:15 | #250 MadHatter

Death Rap is the shit.
Förövrigt så lyssnar jag på allt.

zerkhan
P27
Medlem

3 oktober 2011 08:30 | #251 zerkhan

http://www.youtube.com/watch?v=XSbZidsgMfw
http://www.youtube.com/watch?v=78_loMbmKJ8
I rest my case. Dom här "negrerna" du snackar om Konjoja är sannerligen inte dåliga på att skriva texter. Förövrigt gör dom sina egna beats, den andra killen (Earl) var 16 år vid tiden han skrev den här låten!

sixela
F27
Medlem

3 oktober 2011 10:41 | #252 sixela

LP är inte direkt metal tycker jag :K rammstein och hammerfall är så sämst.
lyssna på OTEP, dom är grym, soilwork, in flames, balrog, amon armath, forest of impladed, dope är rätt fint att lyssna på, children of bodom, meshuggah, pain och ja, massa sån bra musik.

sixela
F27
Medlem

3 oktober 2011 10:42 | #253 sixela

haha, känner mig som en äkta man som ger exempel på sån musik :'x

konjoja
P24
Medlem

3 oktober 2011 18:56 | #254 konjoja

-

zerkhan
P27
Medlem

4 oktober 2011 01:00 | #255 zerkhan

Skrivet av konjoja View Post
Skrivet av zerkhan View Post
http://www.youtube.com/watch?v=XSbZidsgMfw http://www.youtube.com/watch?v=78_loMbmKJ8
I rest my case. Dom här "negrerna" du snackar om Konjoja är sannerligen inte dåliga på att skriva texter. Förövrigt gör dom sina egna beats, den andra killen (Earl) var 16 år vid tiden han skrev den här låten!
vet du, det var nog fel av mig att skriva det i den här tråden, jag borde ha skrivit det på youtube istället. För det är nämnligen så här att jag är så jävla trött på alla rapfans på youtube som säger att metal är talanglöst och att rapp tar så jävla mycket talang. Du kanske inte vet det, men det finns hur jävla många rap Vs metal videos som helst!
Det roliga är att du argumenterar bättre än vad de där jävla rapfansen gör. De säger bara "metal is just screaming" punkt slut. som sagt var så var det fel av mig att skriva det i den här tråden. JAG VET DET. Jag hittade också på lite saker om rapp som inte var sanna. Det är inte musiken jag har nåt emot, det är fansen!

Jag är själv ett die-hard metal fan =) Men gillar i princip alla musikstilar, min senaste favoritartist är http://www.youtube.com/...v=AU9-TRVbhkE&ob=av2e :D

aaalexxx
P27
Medlem

4 oktober 2011 13:54 | #256 aaalexxx

"För att göra hårdrock/metal krävs talang, för att göra hip hop behövs bara en dålig uppväxt"

necron
P33
Medlem

4 oktober 2011 14:17 | #257 necron

Skrivet av aaalexxx View Post
"För att göra hårdrock/metal krävs talang, för att göra hip hop behövs bara en dålig uppväxt"

HAHAHAHAHAHA!!!!! HELT RÄTT ne men skämt o sido jag är själv sångare i ett black metal band och visst det är growl som jäller och jag kan mycket väl förstå att inte alla gillar det men att säga att metal är tallanglöst då är man fan så dum så man gårvilse i en flyttkartong visst beror mycket på vilket band det är men metal genrern är så fruktansvärt stor som tex back metal, norwegian black metal, death metal, swedish death metal, melodic death metal, power metal, NU-metal mm och det jag skulle jämföra det mästa metal soundet med är klassiskmusik vilket jag råkar veta många och då menar jag många rappare/hiphop tar inspiration av. jag spelar metal hälls så tungt och brutalt som möjligt men lyssnar även på mycket eminem mm jonny cash, elvis det finns ingen musik som suger bara att alla inte gillar samma

P.S krävs nog ganska tasskig uppväxt för hårdrock med :P mycket mörker i texterna :P

eKeD
P29
Medlem
konjoja
P24
Medlem

4 oktober 2011 16:31 | #259 konjoja

bra låt måste jag säga :D

BillieJoeA
F22
Medlem

4 oktober 2011 16:31 | #260 BillieJoeA