Hjälp med moppeköp!

2011
P24
Medlem

4 juli 2011 13:54 | #1 2011

Tja!

Jag fyller 15 i vinter, (Kanske lite tidigt att starta tråd nu men.) och vill skaffa moppe!
Men vet inte vilken. Vill ha en scooter, Aerox/Neos/Slider/Stalker osv. Men hittar ingen inom min prisklass.
Så jag har börjat kolla på baotian och lite billigare moppar! Är det något att ha ?
Annars får de väl bli en Ciao!
Budget vet jag inte riktigt än, ska sälja av lite grejer. Men runt 7000kr. Då inklusive 30-kortet. (1500kr)

Så, har ni något, tips eller nåt, så bara skriv!
Kan även tillägga att jag inte är den bästa meckarn, men skulle hela moppen rasa ihop kan jag få hjälp av pappa eller min bror!

/ SommarSolOchSteek

Andreas0_o
P22
Medlem

4 juli 2011 15:46 | #2 Andreas0_o

Min syrra har en baotian som mest bara är chinaskit enligt mig och kompisarna, men skulle lägga ut mer pengar och köpa en aerox eller slider, speedfighter. Köp på blocket eller nån annan sida där det är begangat om du inte vill lägga ut så mycket pengar.

Hilly
P23
Medlem

4 juli 2011 15:56 | #3 Hilly

Köp inte en baotian går sönder skit lätt min syrra hade en. Min farsa lagade den typ 4 gånger. Själv har ja en Aerox som går galant :)

2011
P24
Medlem

4 juli 2011 18:18 | #4 2011

Jo jag vet att Baotian kanske inte är det bästa. Men jag har kollat runt på blocket en del, och hittar inte någon Aerox/Slider/Stalker osv... som säljs och finns hyfsat nära mig (Stockholm) och som funkar utan problem! :(
Mina föräldrar vill inte hjälpa till lite med varken pengar till kortet eller moppen! Därav ganska låg budget.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.