Osäker om hon gillar mig

Trollbarnet
P21
Medlem

8 juni 2012 22:46 | #1 Trollbarnet

Tja jag är en 15 årig kille (blir 16 om några dagar) och jag har ''problem'' med en tjej jag verkligen verkligen gillar. Vi har smsat med varandra i snart 3 månader skulle jag tro men vi har aldrig träffats vi har bara sett varandra då vi stog kanske 2 meter ifrån varandra och det var bland massa folk på ett speciellt skol evenemang där massa skolor tävlar i olika sporter. Som sagt jag gillar verkligen hon jätte mycket men jag vet inte riktigt om hon gillar mig och jag vill inte säga till henne att jag gillar hon för då kan det bli lite konstigt första gången vi träffas (vi har pratat om att träffas men aldrig gjort de..) Men jag skulle väldigt gärna vilja säga det till hon men vågar inte riktigt. Hon är en väldigt populär tjej det är ganska många som vet vem hon är och på detta skol evenemanget som var för några dagar sedan så såg jag att det var några killar som kramade hon lite då och då (jag frågade vilka det var så sa hon att det var några i hons klass) så jag kanske inte borde oroa mig för det, eller? Och om jag nu skulle fråga hon om hon gillade någon så kanske hon skulle fatta att jag kanske gillar hon och jag vill inte skapa en knasig stämning mellan oss .. Så vad tycker ni jag borde göra? Säga att jag gillar hon? Eller vänta med det och försöka träffa hon så snart som möjligt? Ställ gärna frågor om ni undrar något. Mvh Sebbe :)

gormiti100
P23
Medlem

8 juni 2012 22:55 | #2 gormiti100

Att hon kramar sina klass kompisar är inget konstigt, killar och tjejer brukar kramas även fast dom bara är kompisar. Träffa henne så fort som möjligt för annars kanske det blir pinsamt om ni bara smsat och inte träffats och sen ska träffas, börja med att lära känna henne bättre så du får bättre uppfattning om hur hon är, hon kanske blir freaked out ifall du säger att du gillar henne när ni bara smsat så se till att träffa henne och posta resultatet! Good luck

titlest
P31
Medlem

8 juni 2012 23:00 | #3 titlest

Har några frågor innan jag kan skriva en lång post om detta till dig.

Smsar du med nån annan brud och hur bra "resultat" har du av tjejer?

Trollbarnet
P21
Medlem

8 juni 2012 23:01 | #4 Trollbarnet

Smsar med en del andra tjejer ja skulle gissa på runt 5 st, men när det kommer till IRL så är jag rätt blyg av mig ..

titlest
P31
Medlem

8 juni 2012 23:08 | #5 titlest

För det första om du vill få till det med henne eller bli ihop med henne så ska du definitivt inte säga att du har känslor för henne innan ni har träffats under en längre tid eller till och med haft sex. Vet ej, hur det är nu om ni kan ha sex med tjejer innan ni går i en relation men jag kör själv med motto "ingen tanke på relation före jag har haft sex med personen".

Annars blir det lätt som i ditt fall att hon blir lite av en besatt och du blir avundsjuk för småsaker när du inte har träffat henne eller haft sex med henne.

Hittar sjukt mycket fel du gör, pallar inte skriva alla men har du en viss fråga kan jag försöka hjälpa dig med den

Trollbarnet
P21
Medlem

8 juni 2012 23:50 | #6 Trollbarnet

Glömmde säga att hon är ett år yngre en mig alltså 97a och jag är en 96a om det nu spelar någon stor roll.

fireblast
P19
Medlem

2 september 2012 22:10 | #7 fireblast

tror nog det är snarare en fördel för dig...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.