Är jag helt körd?
2 juni 2012 12:33 | #2 Problem
ja, för du skrev att du bara ville få ut allt? och hon kommer säkert bli riktigt jävla komplicerad (tjejer) så vill du ha henne kämpa för det
2 juni 2012 12:36 | #3 Dunkens
Om jag har förstått det rätt så har du alltså först sagt att du älskar henne men att du en månad senare ångrat det något enormt, vilket du gjorde. Men nu har känslorna återuppstått alltså?
Ser inget fel med det, känslorna går och försvinner. Man gör många misstag. That's life helt enkelt.
Jag känner att jag måste skriva till en tjej också, men det är knappt så att jag vågar. Jag vill inte ha en diss helt enkelt och det skulle bara bli ännu svårare att se henne i skolan. Brudar är ett mysterium.
Vet ej om jag missförstått det du har skrivit, men men..
2 juni 2012 18:52 | #4 thesecretone
Du har helt rätt Nokens, grejen är att jag numera accepterar dissar, men vill inte att dom ska komma då det blir point of no return. Allt är möjligt, men ibland måste man va realist...
2 juni 2012 18:56 | #5 thesecretone
Sen skulle man kunna säga att hon är så snäll och vänlig att hon inte vågar dissa, så det blir svårt att läsa av om hon är förbannad eller glad. Blyg på köpet, och har väl lite problem med killkontakt. Anledningen till att jag skriver det här nu är att hon skriver "vill somna bredivd nån", och suktar efter killar på sin blogg.

P15
Medlem
2 juni 2012 11:48 | #1 thesecretone
Hallå jesper!
Om ni läser, tack på förhand...
För snart 3 år sen började jag i en ny skola, vilket var tvunget, skolan jag gick på innan nådde inte längre än 5an.
Det var bra för mig, hade töntstämpel, bögstämpel och massa annat som jag inte ville förknippas med.
Jag klippte av det långa håret som gjorde att många misstog sig och trodde att jag var en tjej. I den nya skolan började jag i töntklassen,
vilket jag såg direkt då jag har och hade bra öga för att se sånt. Men det visade sig vara bra för mig, då jag höll på att omvandlas.
Jag blev inte populär, men jag var inte töntig längre. Jag köpte andra kläder osv. De populära i årskursen såg det.
Det var någon i töntklassen som inte var töntig. Kontrasten mellan dom i min klass och mig gjorde att jag syntes.
Dom första dagarna hade jag sett en tjej. Hon var inte idealet, men hon var det vackraste jag sett. Jag blev förtrollad. Besatt. Vi kallar henne x. Jag började leta på facebook. Vad hette hon? Var bodde hon?
Efter några dagar hittade jag henne. Jag väntade med friend request, det skulle vara för obvious att lägga till någon jag inte kände när jag bara hade typ 75 vänner.
Några veckor spammade jag alla i dom populära klasserna. Dom allra flesta svarade. Även x.
I den nya skolan kände jag mig ändå accepterad. Jag hade några från min gamla klass med, men dom hade aldrig varit taskiga mot mig. En tjej från min gamla klass såg tydligen allt. Hon såg hur besatt jag var av x. Det fick jag tyvärr inte reda på förrän långt efteråt.
Livet flöt på. Det enda som hände mellan mig och x var blickar, och "vet du var han är?". Nån gång chattade vi kort. Jag gjorde säkert bort mig och skrev nåt korkat.
Skolan gick bra. Men enligt mina föräldrar, inte tillräckligt bra. Min mentor sög, och det slutade med att jag bytte till en pytteliten skola, som jag började på till 7an. Dagar innan skolstart fick jag ett sms. Från x. Hon hade tydligen mitt nr. Det stod massa sjuka grejer om "att hon var förälskad" osv. Blind av kärlek skrev jag tillbaks på samma sätt.
Det var självklart hennes kompisar. Jag blev lurad. X skrev tillbaka och skrev att dom var astaskiga. Jag skrev att det var okej. Men nu visste hon. Tur att jag inte gick i samma skola längre.
Det hände inget mellan oss. Jag skrev till henne på facebook, men jag läste det på henne, hon var långt ifrån intresserad. Dagarna blev till ett år och jag började i 8an. I mitten på februari kände jag att jag behövdeskriva till henne. Bara en bekräftelse. Hon hade tydligen inte kvar mitt nr. Hon fattade inte vem det var. Det var sent på kvällen. Jag skrev kryptiskt och hon blev lite irriterad. Tillslut erkände jag min identitet. Jag skrev att jag behövde berätta en sak. För att göra henne nyfiken bestämde jag att vi skulle ta det dagen efter. Vi sa godnatt.
Dagen efter, vid samma tid släppte jag bomben. Utan några av hennes kompisar runt omkring. Vad jag sett på facebook hade flera börjat ragga henne lite smått. Jag skrev att innan du går iväg med någon annan; så älskar jag dig. Jag hade panik och var galen. Jag grät och skrattade om lott.
En månad senare insåg jag mitt misstag. Det som skrivits var inte skrivet av mig. Jag skrev att jag bara ville få ut allt som jag hållit inne, att jag mår mycket bättre nu, och att jag inte alls var kär i henne. Det stämde. Men det stämde inte länge.
Jag har messat med henne ytterligare en gång den senaste tiden. Då var hon på dåligt humör.
Tack för att du läst allt, du som gjorde det. Men jag behöver din hjälp nu. Är jag helt jävla körd?