Vad betyder beetendet?
5 maj 2012 21:51 | #2 gormiti100
Det betyder att hon troligt vis gillar dig och därför blir generad när hon ser dig, testa snacka med henne någon gång och posta vad reaktionen blir! :)
6 maj 2012 13:41 | #3 yeeeyguy
Tackar! Får väl snacka med henne runt skol-avslutningen! Postar resultatet! Och så postar jag om det händer något annat! :)
8 maj 2012 22:28 | #5 yeeeyguy
För feg faktiskt! :(
Men idag så när jag skulle gå till skolan så såg jag först hennes kompis, sen kom tjejen bakom. Sen så vände kompisen sig och typ smileyade åt tjejen.
Då sa tjejen antingen "told you so" eller "like always".
Kallar hon jag gillar för "tjejen"
18 juni 2012 17:06 | #7 yeeeyguy
Dåligt! Hon var inte ens i min by på skol avslutningen, utan hemma! :(

P18
Medlem
5 maj 2012 11:55 | #1 yeeeyguy
Hej.
Jag är 16 år och detta handlar också om en tjej som är 16 (båda går i första ring på gymnasiet fast två olika linjer) och vi har aldrig pratat med varandra.
Men, ibland när jag kollar på henne och hon ser mig, så blir hon jävligt generad och glad.
Jag minns en gång, då jag gick i korridoren och hon kom runt ett hörn och såg mig, då stoppa hon ner handen
snabbt ner i fickan och tog upp sin telefon och kollade bara på den när hon gick förbi mig, samtidigt som hon vart skit röd om kinderna. Om det handlar om att hon blir röd om kinderna för att hon ser mig, så är det jävligt gulligt. Vad tror ni? Kan det vara för att hon ser mig, fast vi aldrig har pratat med varandra någonsin?