bkhvj

Mickelagoz
P21
Medlem

27 februari 2012 22:25 | #1 Mickelagoz

a

smocke
P20
Medlem

27 februari 2012 22:53 | #2 smocke

Jag skulle nog tro att hon kanske inte är intresserad på samma sätt som du är av henne men bara för det ska du inte ge upp. Det är nu du får få henne intresserad av dig. Börja ragga lite diskret på henne.det är det tipset jag kan ge dig. Kanske inte det bästa men?

Mickelagoz
P21
Medlem

27 februari 2012 22:59 | #3 Mickelagoz

a

PokerFace96
P22
Medlem

15 juli 2012 01:43 | #4 PokerFace96

På hälften av alla trådar är mitt svar. BERÄTTA HUR DU KÄNNER.

Använd mitt motto: Det kan inte gå mer en åt helvete :)

HerrHurrDurr
P22
Medlem

15 juli 2012 17:52 | #5 HerrHurrDurr

Bara spotta ut det i chatten på FB eller skicka ett sms, du måste förklara att du verkligen gillar henne. Gillar hon inte dig tillbaka så är det inte mer med det, men då slipper du gå och undra! tveka inte gör det direkt efter att du läst detta! det finns inget värre än en friend zone! det kvittar vilket sätt du tar dig ut, bara du tar dig ut!

titlest
P32
Medlem

16 juli 2012 16:45 | #6 titlest

Citat:
Citat av: PokerFace96

Citat:
Citat av: HerrHurrDurr
Bara spotta ut det i chatten på FB eller skicka ett sms, du måste förklara att du verkligen gillar henne. Gillar hon inte dig tillbaka så är det inte mer med det, men då slipper du gå och undra! tveka inte gör det direkt efter att du läst detta! det finns inget värre än en friend zone! det kvittar vilket sätt du tar dig ut, bara du tar dig ut!

Vad fan är det med er grabbar, vad tror du seriöst att tjejen kommer reagera när en kille berättar att han gillar henne utan att ha de gjort något.

Att berättar om att man har känslor för den andra, kommer bara resultera i att det blir en awkward situation. Man kan inte gå från 0 till 100 och tro att tjejen kommer vill bli ihop med dig.

PokerFace96
P22
Medlem

28 juli 2012 22:30 | #7 PokerFace96

Citat:
Citat av: titlest
[quote]Citat av: PokerFace96

Citat:
Citat av: HerrHurrDurr

Vad fan är det med er grabbar, vad tror du seriöst att tjejen kommer reagera när en kille berättar att han gillar henne utan att ha de gjort något.

Att berättar om att man har känslor för den andra, kommer bara resultera i att det blir en awkward situation. Man kan inte gå från 0 till 100 och tro att tjejen kommer vill bli ihop med dig.
[/quote]

Nej men det funkar att säga exakt hur man känner om man gör det med rätt ord, även om det blir som från 0-100. Jag vet för det funkade för mig :)

Lars-Olof
P67
Medlem

29 juli 2012 10:44 | #8 Lars-Olof

Jag tror att hon egentligen gillar dig, men sa det som en försvars mekanism när du var osäker.

Men jag vet ingenting, är bara 13 år. Det skulle vara möjligt dock

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.