Kär i två år äldre tjej

smocke
P19
Medlem

27 februari 2012 19:11 | #1 smocke

Hej! jag har ett litet problem. jag har fått ett intresse i en tjej som går i nian och själv går jag i sjuan. som ni vet är två år rätt stor skillnad i den åldern och jag vet inte om jag ska försöka prata med henne eller bara glömma det .
jag har haft förhållanden med tjejer ett år äldre än mig men jag vet inte hur det blir med två år... vore trevligt med lite tips och så. Tack!

Mrcormac
P24
Medlem

27 februari 2012 19:44 | #2 Mrcormac

Åldern spelar väl egentligen ingen roll alls om man är kär i en person. Försök att umgås med henne, typ skriv till henne på FB och prata med henne i skolan och sedan efter lite tid säger du att du gillar henne, det är rådet jag ger. Hoppas det hjälper lite iallafall.

smocke
P19
Medlem

27 februari 2012 19:55 | #3 smocke

Det har du rätt i. Jag ska försöka så bra jag kan. men enligt vad jag har hört vill tjejer ha killar i samma ålder eller äldre...

Mrcormac
P24
Medlem

28 februari 2012 14:08 | #4 Mrcormac

Det kan jag tyvärr inte svara på men jag känner en tjej som har en yngre pojkvän. Lycka till!

smocke
P19
Medlem

28 februari 2012 20:24 | #5 smocke

Haha! Det var det jag behövde! Tack!:)

W16
P19
Medlem

29 februari 2012 21:12 | #6 W16

Go for it!

Travissimo
P20
Medlem

29 februari 2012 23:07 | #7 Travissimo

Åldern i kärlek spelar aldrig någon roll...
Lycka till

smocke
P19
Medlem

1 mars 2012 14:52 | #8 smocke

Hon har börjat kolla på mig när jag går förbi så nu jävlar:)

Mrcormac
P24
Medlem

1 mars 2012 20:08 | #9 Mrcormac

Kul att höra! :))

Heavy95
P22
Medlem

7 maj 2012 00:14 | #10 Heavy95

Jag har blivit förtjust i en tjej som är äldre än mig med, hon går tredje året gymnasiet, och jag första, hon är tystlåten och håller sig mycket för sig själv. Men tusan i mig är hon söt :) Har dock inte tagit mig i kragen att verkligen snacka med henne, sist jag satte mig bredvid henne kom så klart skolans egna idiot och fläkte ut sig på samma bänk som oss, precis när jag hade fått hennes uppmärksamhet... Hon stiger upp och går iväg, såklart... Då var man gode irriterad på han, och så har han mage och fråga hur det går? Men har ofta ögon kontakt med henne i matsalen, och så ler hon tillbaka så gulligt och gömmer sig i håret :) Aldrig satt mig bredvid henne i matsalen, vet inte varför men, kanske lackande självförtoende, satte mig första gången bredvid henne för att jag vart peppad av min syrras kille. Men som sakt, ja.

Men hur går det för dig? Kommer du någon vart?

EliteSausage
P18
Medlem

4 januari 2013 21:38 | #11 EliteSausage

Om hon är äldre än dig så kör hårt. go for it. :)

Men om du skulle t.ec tända på många år yngre så skulle det vara pedofiliskt. Men om hon är 2 år äldre än dig så.. lycka till mannen. :) Helt okej. wink

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.