Tjejer med kalsonger? Hot / Not?

1 2
slizzy
F29
Medlem

8 november 2012 17:06 | #21 slizzy

Tack, äntligen någon vettig person :)
Puttefnask, tycker du borde läsa vad jag skriver istället för att bara sålla ut ord som du uppenbarligen retar dig på och använder för att klaga på mig. Jag har aldrig sagt att jag hatar dig, jag känner inte dig och jag hatar inte folk utan anledning.

Som mrbondlurk sa, för att återgå till ämnet. Som jag tidigare sa är det helt upp till var och en att bestämma vad hon eller han klär sig i, har för tatueringar, smycken, you name it. Kan inte ens tjej eller kille finna sig i det får man endera kompromissa eller så får tjejen eller killen helt enkelt finna sig i att man är som man är. Att kräva att ens tjej eller kille ska vara eller klä sig på ett visst sätt är både nedtryckande och kränkande. Jag blir lika förbannad varje gång jag ser hur vissa säger att det är en kvinnas "jobb" att behaga och lyda sin man och klä sig så att han blir tänd, samtidigt som jag blir lika förbannad på vissa tjejer som tycker att män ska vara muskelknuttar och macho. Summan av kardemumman, du klär dig som du vill, det är din kropp, din bekvämlighet, inte nån annans.

xAxTiiWiZoNx
P23
Medlem

9 november 2012 01:43 | #22 xAxTiiWiZoNx

Citat:
Citat av: puttefnask
du kan känna dig bekväm kanske såklart, men då msåte du räknat med att killen inte aksepterar det och inte gillar dig längre.

om jag går med hitler kors för det är skönt så kommer ingen gilla min heller.
Citat:
Bara dra puttefnask...

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.