"Bro-Code"

kalaspuffen123
P36
Medlem

17 september 2011 15:25 | #1 kalaspuffen123

Alla har väl sett på How I met your mother då Barney pratar om "Bro-Code"?. Man ska inte ligga med sin bros syster och man ska inte bli ihop med dennes ex t.ex. Jag smsade med en tjej jag inte känner men hon var snygg åså så jag ville få henne att gilla mig, allt gick bra åså vi skickade bilder och smsade hela tiden men sen då började också min bästa vän smsa med henne. Hon började fråga om han hela tiden och det blev jobbigt sen så berättade hon att hon gillade honom. Jag fattade inte jag hade sagt att jag gillade hon och sa att hon var snygg och öppnat mig för henne men ändå så väljer hon den andra killen. Hon hade senare raggat på en till av mina vänner och hon säger att hon vill bli ihop med nån av oss men hon måste träffa oss först säger hon. Hon är lite slampig när hon gör detta. Någon annan som råkat ut för detta och ska jag fortsätta på den här tjejen eller bara glömma hon?

Babatunde
P25
Medlem

17 september 2011 15:31 | #2 Babatunde

Du skall lära dig att skriva läsligt.

Badonk
P29
Medlem

17 september 2011 16:07 | #3 Badonk

som babatunde sa.
men men

om hon är sådär så är det nog bättre om du dissar henne helt, verkar som hon börja snacka med dig för att få chans på dina vänner.
sen får du ju chansa om du vill, om du tror att hon skulle sluta hålla på o ragga på dina vänner eller gå bakom ryggen på dig om du nu träffa henne o ni blev ihop.
jag skulle säga, skippa henne hon verkar inget o ha ändå.

MadHatter
P26
Medlem

18 september 2011 03:19 | #4 MadHatter

Wtf har det här med något av ''The Bro Code'' att göra? Och att gå efter ''brocode'' bara för att en karaktär från tv gör det är otroligt jävla fjantigt.

kalaspuffen123
P36
Medlem

18 september 2011 11:34 | #5 kalaspuffen123

Skulle nog kunnat ha ett annat titel namn, ville berätta det min vän gjort och blev jävligt arg på han då jag inte tycker man ska börja lägga sig i det man gör med en tjej.

Nickieponken
P27
Medlem

31 oktober 2011 13:59 | #6 Nickieponken

om man nu ska specificera sig på "Bro-Code" jag har läst den och din kompis bröt den. man ska alltid wingmanna sin kompis och man får inte ta andra Bro's ragg.

Förutom Bro code, skit i henne och säg åt din kompis att hon inte e nått att ha, hon e inte bra för nån av er

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.