Vad ska jag göra

StefanLiv1
P21
Medlem

23 augusti 2011 15:02 | #1 StefanLiv1

Hej Schenken här.
Jag har börjat i en ny skola och är typ kär i en tjej.
Hon är skit-trevlig, vi har mycket gemensamt, om jag berättar ett skämt så skrattar hon och tvärtom.
Jag tror att jag är kär, men vi har bara känt varanda några dagar men det känns som kärlek vid första ögonkastet.
Jag tror att hon gillar mig men jag vet inte.
Vad tycker ni att jag ska göra???
//Schenken

P.S strunta i att jag är en P12:a och svara ärligt och klart.
Tack på förhand!!!

jaytechnos
P25
Moderator

23 augusti 2011 15:08 | #2 jaytechnos

Du borde vara med henne lite längre tid, sedan ska du ta det lugnt ett tag och se hur allt går ihop. Om du tycker att du är redo och fråga om hon vill bli tillsammans kanske :P

(EDIT) Vet dock inte hur det är nu för tiden, man kanske bjuder på dejt redan vid 12 års åldern :P.

StefanLiv1
P21
Medlem

23 augusti 2011 15:21 | #3 StefanLiv1

Okej det har du nog rätt i.
Men jag är rädd att hon blir i hop med nån annan. smile

jaytechnos
P25
Moderator

23 augusti 2011 15:33 | #4 jaytechnos

Skrivet av Schenken99 View Post
Okej det har du nog rätt i.
Men jag är rädd att hon blir i hop med nån annan. smile

Ja, det finns stora chanser att det händer. Men sånt är livet dock. Men om hon verkligen gillar dig tror jag att antingen hon eller du tar första steget. Men fråga när du själv känner dig redo. Och tror att hon också är det.

StefanLiv1
P21
Medlem

23 augusti 2011 16:48 | #5 StefanLiv1

Skrivet av jaytechnos View Post
Okej det har du nog rätt i. Men jag är rädd att hon blir i hop med nån annan. smile
Ja, det finns stora chanser att det händer. Men sånt är livet dock. Men om hon verkligen gillar dig tror jag att antingen hon eller du tar första steget. Men fråga när du själv känner dig redo. Och tror att hon också är det.

Okej, tack

Liilmonsta
F28
Medlem

25 augusti 2011 15:45 | #6 Liilmonsta

kyss henne! kysser hon tillbaka så gillar hon dig och kyssen, backar hon så är hon ingenting för dig! thats life..
och glöm inte å ha tuggummi..

StefanLiv1
P21
Medlem

25 augusti 2011 15:49 | #7 StefanLiv1

Skrivet av Liilmonsta View Post
kyss henne! kysser hon tillbaka så gillar hon dig och kyssen, backar hon så är hon ingenting för dig! thats life..
och glöm inte å ha tuggummi..

Och sen bli utskrattad av hela j**la skolan glare , NEJ TACK!!! mad

Badonk
P30
Medlem

25 augusti 2011 16:07 | #8 Badonk

Kan ju alltid prova o vara med henne själv?
sen om du inte vill börja kyssa henne för att ta reda på det så gör något annat som kan visa samma sak, ta hennes hand eller nått. Kom på något!

Frågar hon varför du gjorde så så är det bara att säga att du gillar henne eller nått.
Men du borde nog vara med henne några ggr innan så det inte blir första gången ni nu umgås och du gör det.

Tror knappast hon kommer börja skrika o springa därifrån o allt om hon inte gillar det. Hon verkar ju lite smått intresserad av dig med om det är som du beskrev.

StefanLiv1
P21
Medlem

25 augusti 2011 16:10 | #9 StefanLiv1

Skrivet av Badonk View Post
Kan ju alltid prova o vara med henne själv?
sen om du inte vill börja kyssa henne för att ta reda på det så gör något annat som kan visa samma sak, ta hennes hand eller nått. Kom på något!

Frågar hon varför du gjorde så så är det bara att säga att du gillar henne eller nått.
Men du borde nog vara med henne några ggr innan så det inte blir första gången ni nu umgås och du gör det.

Tror knappast hon kommer börja skrika o springa därifrån o allt om hon inte gillar det. Hon verkar ju lite smått intresserad av dig med om det är som du beskrev.

Ok tack, det ska jag prova. TACK laugh

FreddanBoi
P33
Medlem

27 augusti 2011 15:40 | #10 FreddanBoi

Flörta., och säg inte att du gillar henne. I din (och min) ålder så är det hormonerna som gör att vi tror vi är kära, sådant avtar med åldern.

Eskalera närheten och gå inte bara å kyss henne sådar men var heller inte rädd. Nånting som skall övas på för att få rätt.

Hur går det med henne?:) updates?

StefanLiv1
P21
Medlem

28 augusti 2011 13:16 | #11 StefanLiv1

Skrivet av FreddanBoi View Post
Flörta., och säg inte att du gillar henne. I din (och min) ålder så är det hormonerna som gör att vi tror vi är kära, sådant avtar med åldern.

Eskalera närheten och gå inte bara å kyss henne sådar men var heller inte rädd. Nånting som skall övas på för att få rätt.

Hur går det med henne?:) updates?

Varför ska jag inte säga att jag gillar henne confused

StefanLiv1
P21
Medlem

28 augusti 2011 13:23 | #12 StefanLiv1

Nu var det så att jag tänkte säga att "jag gillar dig" till henne in_love, i fredags.
Nu var det så att vi hade en sorts stafett som gick i skogen nära vår skola.
Och på morgonen så skulle vi bestämma platser och så tog jag bara ett nummer mellan 1 och 20 (som var platserna under loppet). Så jag tog 13 och tänkte för mig själv tänk om hon tar 14 och det gjorde hon.
Är det ett tecken på att hon gillar mig eller bara en "händelse"???

Och så när jag hade sprungit min sträcka och skulle ge stafett-pinnen till henne tänkte jag säga till henne;
Jag gillar dig. Men jag var som förstenad och kunde inte säga nåt, men jag väntar på ett nytt tillfälle eller ska jag göra det???

P.S det verkar som om hon gillar mig laugh

StefanLiv1
P21
Medlem

29 augusti 2011 15:57 | #13 StefanLiv1

Schenken här igen! Darrar som fan. unsure
Idag sa jag "jag gillar dig" till den här tjejen. Men jag vet inte om hon gillar mig.
Jag stack så fort jag hade sagt det, för jag var så satans nervös och jag darrade som en frysande hund laugh
Så det är med stor svårhet jag skriver det här (pga att jag DARRAR!!!).
Så här gick det till;

Vi slutade skolan 15:05 och hon gick iväg ensam då såg jag min chans bigsmile, men hon gick tillbaka så jag tog upp min telefon och "låtsades" prata med min "vän" laugh
Och när jag ville säga det så blev jag torr i halsen och så började jag darra och så sa jag bara blushing "Jag gillar dig, du är söt" ...... "aja Jag gillar dig" och så cyklade jag iväg.
När jag cyklade hem så var jag så uppspelt så att jag inte kunde cykla.
Gjorde jag rätt??? confused

TheOtherkind
P25
Medlem

29 augusti 2011 18:56 | #14 TheOtherkind

Men snälla, om det är dig hon vill ha blir hon väl inte ihop med någon annan på ett bra tag.

brainfuck
P23
Medlem

29 augusti 2011 19:01 | #15 brainfuck

Skrivet av TheOtherkind View Post
Men snälla, om det är dig hon vill ha blir hon väl inte ihop med någon annan på ett bra tag.

Säg det... Många tjejer i den åldern blir oftast bara ihop för att vara ihop.

StefanLiv1
P21
Medlem

30 augusti 2011 15:36 | #16 StefanLiv1

Jag gav ju henne en liten lapp där det stog; Jag gillar dig! Gillar du mig (glömde säga det igår, sry)
Och imorse så var jag lite skygg eftersom att jag inte visste vad hon skulle svara, men hon har inte sagt ett ljud!!! ohmy
Tror ni att hon kastade/ignorerade lappen eller väntar på ett bra läge???
Svara snälla jag är så j**la deppig och lite medkänsla skulle inte sitta fel. laugh

//Bedrövad Schenken smile

FreddanBoi
P33
Medlem

1 september 2011 21:11 | #17 FreddanBoi

Jag gav ju henne en liten lapp där det stog; Jag gillar dig! Gillar du mig (glömde säga det igår, sry)
Och imorse så var jag lite skygg eftersom att jag inte visste vad hon skulle svara, men hon har inte sagt ett ljud!!! ohmy
Tror ni att hon kastade/ignorerade lappen eller väntar på ett bra läge???
Svara snälla jag är så j**la deppig och lite medkänsla skulle inte sitta fel. laugh

//Bedrövad Schenken smile

Hur skulle du reagera om du fick en lapp där det stog att en blyg liten tjej gillar dig?!

Du failade genom att ge henne lappen för även om det är en fin gest så funkar den inte som det är tänkt. Tjejer vill ha coola killar. Hur många colla killar smyger till henne en lapp och sedan springer iväg?

Wolverine är en jävligt cool kille, han skulle bara gå och ta henne om han hade velat. Grejen är att Wolverine inte bryr sig vilket gör honom ÄNNU coolare och mer attraktiv så att tjejerna vill ha honom istället.

Sammanfattning:

Tjejer vill ha enormt coola killar som inte vill ha dem (iallafall visar killarna inte att dom vill ha tjejerna).

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.