Hjälp mig snabbt!!

TheQuestion
P25
Medlem

17 juni 2011 01:17 | #1 TheQuestion

Hej!

Okej, Detta är svårt att skriva om så om ni inte fattar så är det inte så konstigt.

Jag gillar en Tjej i Sverige. Eftersom jag är född i Schweiz och är där precis nu så har jag massor av vänner här med. Nu är det så att en jättesnygg tjej här i Schweiz är efter mig. Imon ska jag på samma fest som henne och hon har redan liksom sagt att vi kommer ha sex på den festen.

Nu är det så, att jag verkligen gillar den tjejen i Sverige och hon vet om det. Vi är tillsammans mycket men inte ihop. Jag har sovit hos henne osv...

Jag vet inte om hon tycker om mig eller inte. Hon säger att hon inte tycker om mig på det sättet men samtidigt smeker hon min mage och mitt lår ganska ofta. Hänger med mig. Sover med mig. Låter mig ta på henne. Har tagit på mig. Så jag vet inte...

Saken är att, jag vill inte sabba för mig själv genom att sabba ett möjligt förhållande ned tjejen i Sverige samtidigt som jag väldigt gärna vill ha sex med tjejen som är efter mig här.

Vad ska jag göra!!??

(Jag pendlar mellan Sverige och Schweiz med flyg ganska ofta varannan helg och varannan vecka när jag har lov.)

(En kompis här har blivit kompis med en kompis i Sverige och han kommer skriva allt som händer imon till honom som i sin tur säger det till henne.)

Borttagen medlem

17 juni 2011 01:21 | #2 Avslutat konto

Follow ur heart!

TheQuestion
P25
Medlem

17 juni 2011 01:28 | #3 TheQuestion

Och vad menar du med det? xD Vill båda sakerna ju!

Ranger
P23
Medlem

17 juni 2011 01:32 | #4 Ranger

Ha sex med henne. Ingen behöver ju få veta något, eller hur?

TheQuestion
P25
Medlem

17 juni 2011 01:34 | #5 TheQuestion

Hon kommer få veta...

Min kompis kommer säga allt jag gör!

Ranger
P23
Medlem

17 juni 2011 01:39 | #6 Ranger

Tror du att tjejen i Sverige är intresserad av dig då?

Då föreslår jag att du avstår. Det är antagligen inte värt det. Dessutom så bor du ju inte Schweiz permanent.

BlackMan
P21
Medlem

17 juni 2011 09:41 | #7 BlackMan

gör så att du har sex med henne i Schweiz och sen är du bara ihop med hon i sverige

TheOtherkind
P24
Medlem

17 juni 2011 10:27 | #8 TheOtherkind

Skrivet av Ranger View Post
Tror du att tjejen i Sverige är intresserad av dig då? Då föreslår jag att du avstår. Det är antagligen inte värt det. Dessutom så bor du ju inte Schweiz permanent.

Det! Håller med. :D

Wolfie
P25
Medlem

17 juni 2011 10:39 | #9 Wolfie

e.e det handlar alltså om sex eller relation? Relation = mycket sex. o.O Logiken slår till igen.

Borttagen medlem

17 juni 2011 13:36 | #10 Avslutat konto

Skrivet av TheQuestion View Post

jag menar följ ditt hjärta, och inte din penis ;)

MadHatter
P26
Medlem

17 juni 2011 15:45 | #11 MadHatter

Vad känner du att du kan komma att vinna ut mest ur? Tänk efter noga och välj det alternativet som du tror.

metallica1001fan
P22
Medlem

17 juni 2011 17:59 | #12 metallica1001fan

Gör vad som känns bäst. Följ alltid ditt hjärta

TheOtherkind
P24
Medlem

17 juni 2011 21:15 | #13 TheOtherkind

Hjärna. Hjärtat är en inbyggd pump.

Worst. Metaphor. Ever. :(

Supergamer
P25
Medlem

17 juni 2011 23:46 | #14 Supergamer

Fråga chans på tjejen i Sverige och om hon säger nej, kör på den andra tjejen!

Zekke
P24
Medlem

18 juni 2011 03:44 | #15 Zekke

Satsa på flickan i sverige. One night stand eller Relation? du ser ju svaret själv?

Borttagen medlem

18 juni 2011 05:04 | #16 Avslutat konto

Skrivet av TheOtherkind View Post
Hjärna. Hjärtat är en inbyggd pump.

Worst. Metaphor. Ever. :(

true...

Borttagen medlem

18 juni 2011 09:13 | #17 Avslutat konto

fast om hon i sverige har sagt att hon inte gillar dig på det viset så ska ett onenightstand i Schweiz inte ens vidröra eran relation eftersom den är på ett annat plan. Så ha sex, åk hem med gott samvete och fortsätt med att umgås med din vän.

Genialisk
P27
Medlem

18 juni 2011 10:32 | #18 Genialisk

Tycker att du ska snacka med den svenska tjejen och fråga om hon vill ha ett förhållande med dig. Annars är ni bara vänner, och då bör du får ligga med vem du vill? Bara till att snacka med henne idag innan festen och säga att du tycker om henne och vill vara med henne, hur du säger det är inte speciellt viktigt om hon gillar dig. Och, säger hon nej, så slipper du må dåligt över det, because you'll get laid. Double win situation. :)

anders_a
P32
Medlem

5 juli 2011 11:04 | #19 anders_a

Skrivet av EpiskaArne View Post
Skrivet av TheQuestion View Post
jag menar följ ditt hjärta, och inte din penis ;)

Instämmer!

Skrivet av Zekke View Post
Satsa på flickan i sverige. One night stand eller Relation? du ser ju svaret själv?

Instämmer igen.

Man måste våga lite för att vinna. I det här fallet så tycker jag du ska våga vara trogen mot svenska tjejen trots att du inte vet vad du får ut av det. Har du tur så frågar svenska tjejen hur det va i schweiz och så kan du berätta om festen och att det va en tjej som stötte på dig men att du inte ville för att du tycker så mycket om svenska tjejen. Om svenska tjejen gillar dig så kommer hon tycka att den där lojaliteten är grymt gulligt. Om hon inte gillar dig så har du förlorat ett one night och relationen med svensken.

Men egentligen är det som med ett lotteri.

Antingen så köper du en glass för 25 spänn eller så köper du en lott för 25 spänn och har chansen att vinna pengar till hur mycket glass som helst.

Att köpa glassen (/sexa schwiz-bruden) är ju säkrare på att ge "utdelning" men att välja lotten (/svenska tjejen) kan ge SÅÅÅ mycket mer.

Vågar du chansa?

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.