Hjälp?

Heavy95
P17
Medlem

5 november 2010 04:21 | #1 Heavy95

Hej!
Står inför ett stort problem, och det håller mig från att sova.
Det är mitt i natten (tidigt på morgonen) men jag kan verkligen inte sova på grund a en sak som hänt på facebook igår...
Och behöver hjälp med den här saken, så snälla. Om det är någon som råkar vara vaken just nu, snälla hjälp mig.

Det handlar om att en tjej i min skola har skickat ett meddelande till mig om att hon tycker om mig och vill träffas, men jag svarade nog på lite fel sätt, och vet inte hur hon tolkade det men jag vill be om ursäkt till henne men jag vet inte om jag vågar göra det. För vet inte ens om det faktist är hon som har skrivit meddelandet till mig, inte med säkerhet.
Men är helt flum nu och trött så jag fattar ingenting ändå.

Men jag har skrivit klart ett "förlåt tycker om dig också" meddelande åt henne men vågar inte skicka det...
För min kompis är kär i henne men då vet jag inte vad han säger om jag går in och tar hans tjej, men heller kan jag inte ändra på vad hon vill eller hur? Ska jag gå ut med henne och bli sams och så vidare utan vidare eller vadå??

Är så förbannat förvirrad, pirrig och fattar inte nått om vad jag ska göra!? sad

Borttagen medlem

5 november 2010 05:32 | #2 Avslutat konto

Hur gammal är du och din vän och tjejen?

Gillar du henne så säg det.

Vill du ha kvinnan ta henne bara, hon vill det också.

ForsakenArcher
P18
Medlem

5 november 2010 08:44 | #3 ForsakenArcher

säger samma sak som Axiom,

det är inte ditt fel att tjejen blev kär i dej

cerio
P23
Medlem

5 november 2010 14:19 | #4 cerio

Om kvinnan inte har visat intresse till din polare så ser jag inget fel med de.
Men om bruden har intresse för din polare också så borde du INTE "sno" henne ifrån din polare. Kallas så fint som "cock blocker" haha.

Go for it dude. Du lever bara en gång ^-^

Heavy95
P17
Medlem

5 november 2010 15:02 | #5 Heavy95

Nej, kanske inte det då, men kan inte ändra min kompis känslor för henne ändå ju.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Skickade meddelandet till henne i morse, satt från kl 4 till 6 med det där brevet och berättade att jag tycker om henne och att hon är söt och snäll, att jag skulle vela träffa henne och bjuda henne på nått någon gång. Typ att hon kommer hem till mig eller nått liknande, men då tänkte jag inte att åka hem, tänkte fara till min mormor för hon förstår sånt där och hon är inte jävlig med mig på dessa plan, hon är den jag kan ha pratat med om såna här grejer men det är inte ofta. Och plus om vi far dit kan tjejen förvänta sig en riktigt fin middag :P För min mormor gör jätte god mat och om det kommer gäster blir det en bara godare middag! Men det roliga är att jag är i princip granne med hennes kompis dårå, bara med ca 100 meter eller så från min mormor.
Men då är jag lite skakis av vad hon svarar, och om hon svarar, vågar jag inte läsa meddelandet. Tänkte prata med någon av hennes kompis om det här, men inte säker på det heller för hon kanske inte vill att nån annan ska veta det här, varför i såna fall vet jag inte... Men chansen finns ju alltid.
Pratade med hennes kompis i morse, hon kunde heller inte sova, jag var på väg att bara dö av den här situationen och tänkte prata med henne om det här, men det vart aldrig av.
Men jag har aldrig haft en flickvän, om det är en relation hon vill ha, har ingen aning om sånt.
Hon säger i meddelandet att jag är söt och vill träffa mig, är det nått vi borde göra i sådana fall? Om jag bjuder hem henne eller till nått fint ställe är hennes val i sådana fall.

Tack för att jag får hjälp med det här! :)

ForsakenArcher
P18
Medlem

5 november 2010 15:15 | #6 ForsakenArcher

good luck säger jag bara

Jpain
P18
Medlem

5 november 2010 15:58 | #7 Jpain

hur gick det :O

Jpain
P18
Medlem

5 november 2010 15:58 | #8 Jpain

Jpain
P18
Medlem

5 november 2010 15:58 | #9 Jpain

Heavy95
P17
Medlem

9 november 2010 21:08 | #10 Heavy95

Men mötte henne i skolan idag men kunde inte snacka, hon var med kompisarna, det hade bara slutat illa om jag hade börja prata med henne. Tänker och tänker på om jag ska ringa henne, men vet ju inte om hon är med nån kompis... Kanske ska ringa henne i sådana fall till fredag på natten, kanske mindre pinsamt då. Vill verkligen prata med henne.

waxi
P23
Medlem

10 november 2010 01:29 | #11 waxi

Ring henne för tusan!! , kan kanske förstå om det känns jobbigt i skolan. Men ring henne efter skolan och snacka. Det uppskattar tjejer :)!!

Heavy95
P17
Medlem

21 november 2010 21:59 | #12 Heavy95

Jo, jag vill ju ringa henne men vet inte vad hon säger då, vet inte om vad jag ska prata om, har inte någon aning alls vad jag ska säga.
Jag ska försöka prata med henne i kväll via msn.
Och min kompis, jag tror fan inte att han gillar henne på riktigt, jag har inte pratat med den här tjejen förut tidigare men tro att jag har börjat få känslor för henne ändå. Har snackat med min kompis om henne lite tidigare, och av det han börjar prata om henne är inga känslor, det är ju bara skit, och för det tror jag inte han har känslor för henne. Och om hon så visste det minsta av vad han snackar om henne, skulle hon inte ens vela se det perversa lilla krypet. Jag tycker synd om henne, att ses som ett objekt i min kompis ögon.
Dom brukar prata ibland på msn och facebook ibland, och det han berättar om vad dom snackar om, verkar hon inte speciellt dragen till honom, iaf av vad jag ser i det. Och dessutom i det här meddelandet som hon har skrivit till mig så säger hon att hon gillar mig.
Första hon skickade mig sa hon "tjena du ;) <3", och jag svarade "tjenare", sen fick jag tillbaka "hej ;) <3", sedan skickade hon meddelandet som faktist väckte mig då, jag svarade lite korkat, att jag tyckte att hon verkade lite trött, "gå och lägg dig", med då vid halv elva tiden kände jag att jag svarade så helvetes fel, det var inte snällt sagt av mig och jag började skriva ett helt brev till henne om hur fin jag tycker hon är. Satt från och med ungefär kl kvart i elva tills då kl sex jag skickade brevet.
Sov inte nånting alls, gick och sov när kl nästan var halv fyra nästa natt.
Har råkat fastna i hennes ögon gång till gång på lunchen, men jag blir lite nervös när hon kollar på mig på sitt söta vis :)
Kanske där av hon skickade meddelandena till mig dårå.
Ska ta mig modet och prata med henne när jag får chansen :) Och ska kanske ta upp det här om meddelandet hon skickade mig. Så jag tror det löser sig på det ena sättet eller det andra. Men vill inte förlora henne, vill ju träffa henne...

Quitecoolguy
P17
Medlem

1 januari 2011 02:44 | #13 Quitecoolguy

Sitter i samma sits som dig

satan6666
P16
Medlem

1 januari 2011 07:33 | #14 satan6666

OT: vänta tills du är säker på att hon inte blivit facerapad, de e typ sånt folk brukar skriva när dom facerapar någon ;p

Heavy95
P17
Medlem

15 april 2012 13:59 | #15 Heavy95

Hej igen alla... Har inte haft riktigt lust att svara i denna tråd alls, inte kännts bra om ämnet.

Ja jag vet det, att folk blir facerapade, och jag väntade på att hon skickade nästa meddelande. Men så gjorde jag något som jag inte borde ha gjort... Jag vet inte vad jag höll på med, men jag skrev ett meddelande tillbaka, jag skrev det så larvigt så, och vet inte varför jag gjorde det heller, jag kanske innerst inne inte ville vara med henne, fast jag vet inte... Hon är ju jätte söt av sig, efter åt har hon gillat mina profilbilder på fb, taggat "söt" på flera av mina profilbilder och skickat mig lustiga mail, så vet inte hur hon står till i nuläget hos mig. Går nu på olika skolor flera mil ifrån varandra... Men det där meddelandet jag skickade kanske inte var det bästa ser jag nu, men har snackat med henne på fb inte allt för länge sen, men hon säger aldrig nåt om meddelandena, och jag har själv bett henne om att få prata ut om dom och hur det var då, men hon har inte verkat ha haft lust, så jag har låtit det vara helt enkelt.

Tror jag har en ny flamma ändå också, börjat på ny bana om man säger så. Men tack alla så mycket!

Heavy95
P17
Medlem

15 juli 2012 01:17 | #16 Heavy95

Citat:
Citat av: Quitecoolguy
Sitter i samma sits som dig

Det är det jävligaste när man inte vet om man är kär eller vad fan som händer :)

Snackade med tjejen jag var intresserad utav, men hon var ju inte riktigt lika förtjust i mig om man säger så men hon tyckte om mig ändå sa hon, hon skulle dessutom sluta 3:an och flytta hem igen, så att ha förhållande med 20 mils mellanrum tyckte hon inte vore så intressant heller.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.