HJÄlp!

Tonicoo
P18
Medlem

8 juli 2013 12:09 | #1 Tonicoo

Hej!

jo det är såhär att när jag gick i 7:an s träffa jag en tjej och jag vart kär i henne direkt vi lärde känna varandra och så sen mot jullovet i 8:an så skulle hon byta skola och jag var ledsen ;( för jag ville bjuda ut henne och fick aldrig chansen och nu när jag messar henne så svarar hon inte med det står att hon läst mina meddelanden nu vill jag försöka få kontakt igen för jag tror hon vet att jag gillade henne och ibland flörtade vi lite men inget överdrivet så nu tänkte jag skriva ett långt mess och berätta vad jag känner men blir det inte lite konstigt och jag vet inte HUR jag ska skriva det snälla hjälp

SERIÖSA SVAR!!

Nickieponken
P25
Medlem

8 juli 2013 12:58 | #2 Nickieponken

lite konstigt blir det nog utan tvekan men det är väll bara så ni ska ha en chans annars vet hon ju inte att du gillar henne. hur du ska skriva det vet jag inte, skriv ifrån hjärtat ett ord i taget :)

Tonicoo
P18
Medlem

8 juli 2013 13:42 | #3 Tonicoo

Tack men om jag skriver hej så svarar hon inte ens hur ska jag då veta om hon läst det elr nåt

IronyFist
P26
Medlem

8 juli 2013 16:20 | #4 IronyFist

"<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727; line-height: 1.4;">det står att hon läst mina meddelanden"</span>

<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727; line-height: 1.4;">
</span>

Du svarade på din egen fråga.

Tonicoo
P18
Medlem

8 juli 2013 17:27 | #5 Tonicoo

Nooo shiiiit man

titlest
P31
Medlem

17 augusti 2013 01:37 | #6 titlest