Vill ha flickvän men är ej lesbisk..

rewbec
F22
Medlem

3 januari 2013 00:01 | #1 rewbec

Jag har varit i ett förhållande i ungefär 1,5 år med en kille men det tog slut för några månader sen, efter det har jag träffat en kille och haft sex med honom och även stackat med många fler killar på fb osv. men jag är inte intressead av någon av dom, varken sexuellt eller känslomässigt. Jag har alltid varit en förhållandeperson och hatar att vara ensam men jag känner ändå just nu att jag inte vill ha en pojkvän, det är bara krångligt och jag vill leva mitt liv ett tag nu.

Men så kommer kvällarna och jag känner mig så ensam, jag har ingen nära vän att prata med heller, jag har måånga kompisar, både tjejkompisar och killkompisar men jag saknar den där speciella som alltid finns där. Jag känner mig så ensam men vill ändå inte ha ett förhållande.

Men så går jag på flera fester med både tjejer och killar och jag dras myckete mer till tjejerna och strular gärna runt med lite tjejer samtidigt som jag stöter bort killar. Jag är mer attraherad av tjejer, tycker de är mycket snyggare och sexigare än vad killar är, kan tillägga att jag aldirg varit ett stort fan av sex över huvud taget, tycker mycket bättre om bara smekningar och kyssar, mys helt enkelt.

På kvällarna ligger jag och tänker på hur härligt det skulle vara att ha en flickvän. En tjäj som jag kan träffa varje dag, skratta, kolla på film, shoppa och allt annat som man kan göra med sin bästa vän, men även som jag kan sova ihop med, mysa med, kyssa och bara vara. Jag vill isåfall inte att någon annan ska få veta allt det där. För jag tror inte att jag är lesbisk egenligen, jag bor i en liten håla och det skulle aldrig funka att vara lesbisk här, men ändå är det bara det jag tänker på..

Är det någon annan som känner som jag? Att vilja ha en hemlig flickvän fast man ändå inte är lesbisk? Eller är jag lesbisk? Är jag onormal? Jag är ändå bara 18 år och ska inte göra några sådana val ännu men vill ändå reda ut mina tankar lite..

tacksam för svar, kommentarer och egna uppfattningar!

Fiskpuffar
P20
Medlem

3 januari 2013 19:56 | #2 Fiskpuffar

Det är väl inget val man gör? Man föds som det ena eller det andra. Och då du enligt vad du skrivigt är sexuellt attraherad av både tjejer o killa är du varken det ena eller det andra, du är båda^^ Men inte onormal för det.

Blessed
P22
Medlem

3 januari 2013 22:08 | #3 Blessed

Tjaba!

haha ''Jag är mer attraherad av tjejer, tycker de är mycket snyggare och sexigare än vad killar är'' tror att du inte har träffat snygga killar liksom vem skulle tacka nej till zyzz exempel http://www.google.se/...ved=1t:429,r:13,s:0,i:126 ^^ men iallafall jag tror att alla känner att dom behöver någon nångång ibland att bara kunna prata med och mysa med, bara kunna somna in i dess armar istället för en relation med bara massa sex. jag tror inte att du är lesbisk bara att du har fått en lite förvriden bild av killar men ska inte uttala mig om det då jag ej vet vad du har för erfarenheter av killar. sen så finns det inget som är onormal eller normal VEM FAN har rätten att bestämma vad som är normalt eller inte, jag tycker att alla är onormala för ingen är som den andra. men för att inte snubbla ifrån ämnet så tror jag att allt det du beskrivit kan göras med en bästa vän att sova tillsammans eller mysa och titta på film... kanske inte direkt kyssar kanske...

EliteSausage
P18
Medlem

4 januari 2013 21:08 | #4 EliteSausage

Du har rätt. Tjejer är snyggare. ;) Inget fel att vara homosexuell då så. man är inte onormal. ;)

NOT A PROBLEM!!!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.