problem med en tjej :/

smiley10
P21
Medlem

5 november 2012 20:29 | #1 smiley10

Jag har alltid haft problem med tjejer. Men så är det hon är tjejen som skriver till mig och säger att hon vill träffa bara mig. Då börjar jag ju tänka om, Det är så att hon är lite slampig. Inte så att hon har kort kort och värsta push-uppen men hon klär sig i hur thighta jeans som helst så röven sticker upp aa ni förstår:) Men jag har gillat denna tjej ett litet tag nu hon är riktigt söt, snygg och rolig men jag vet inte, ska jag köra på och försöka få henne eller tycker ni det inte är bra, eller a bra o bra de ni själva skulle ha valt. Jag har kännt denna tjej i nästan hela mitt liv det har jag med nästan alla vi är i en skola där klasser från 6-9 är i samma byggnad så alla känner ju till henne, alla känner alla ;) Jag går i 8:an hon går i 7:an, jag vet hur ni kan tänka er att vi är för små o så men det e inte riktigt så. Hon ser äldre ut och jag ser också äldre ut nästan alla ser äldre ut än vad dem igentligen är. Skulle behöva råd om vad jag ska göra, och i såfall ska jag säga om jag te.x vill ta med henne ut nånstans?? Det e inte så att hon e ute efter sex eller så det e ju jag inte heller men det värkar ju liite konstigt

http://www.google.se/...ved=1t:429,r:3,s:20,i:141 nått sånt ^^

TheOneAndOnlyKrabbaN
P25
Medlem

5 november 2012 22:13 | #2 TheOneAndOnlyKrabbaN

Ta det lugnt så du inte trycker in den i tvåan bara så gåre bra ska du se.

Jahuel
P24
Medlem

6 november 2012 17:53 | #3 Jahuel

Träffa henne, det är aldrig fel att testa och försöka :)

Om det inte funkar, så funkar det helt enkelt inte. Men om ni träffas och första träffen inte går helt 100%, försök igen, döm inte efter första gången. Saker tar sin tid, så ge det tid och utvärdera tankar och känslor noggrant :)

// Joel

smiley10
P21
Medlem

6 november 2012 19:40 | #4 smiley10

Tack för tipset, ja jag ska försöka gå ut med henne. Men tror ni att hon inte kommer att ändra sig eller? Det är ju svårt att dömma en person som man inte har sett, men jag har sett när hon e med familjen så har hon andra typer av kläder. Det kanske e hennes sätt att visa upp sig ??

Tobaar
P22
Medlem

6 november 2012 19:59 | #5 Tobaar

Tajta byxor har väl de flesta tjejer nu för tiden, skulle inte vilja påstå att det är slampigt. Men om det nu är så att folk betraktar henne som slampa, så tycker inte jag att det spelar någon roll. Det spelar ingen roll hur hon klär sig. Känn efter själv, vad tycker DU om personen. Tycker du om henne för den hon är, så gör en insats.

Mitt råd är, träffa henne och lär känna henne. Gå på personlighet.

smiley10
P21
Medlem

6 november 2012 21:20 | #6 smiley10

Asså det är ju också så att vi är jättebra vänner som med henne som med alla andra men hon har alltid varit speciell, jag vill ju absolut inte förståra vänskapen på nått sätt men det känns ju som att hon dras mot mig lite men jag ska chansa och hoppas på det bästa. ;)

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 18:05 | #7 slizzy

Som de andra säger, det bästa sättet att se om ni passar ihop som mer än vänner är att gå ut med henne. Inte för att jag tror det men om det nu inte skulle klaffa så är det inte katastrof för det, det går fortfarande att vara vänner, och ni har ju varit vänner så länge så det borde inte vara någon fara. Jag har jättemånga killkompisar som stött på mig, dejtat och som det inte blivit något. Vi träffas än idag även om det inte är på det romantiska planet förståss, men det är inte som att vi hatar varandra. Så som sagt, försök, jag håller tummarna :)

tomtensenapungkula
P25
Medlem

9 november 2012 09:31 | #8 tomtensenapungkula

Citat:
Citat av: TheOneAndOnlyKrabbaN
Ta det lugnt så du inte trycker in den i tvåan bara så gåre bra ska du se.

vad fan är det för fel på att gräva brunt guld nu då?! love that shit!

Lars-Olof
P68
Medlem

9 november 2012 09:50 | #9 Lars-Olof

Gå ut med henne, nu! Just do it

smiley10
P21
Medlem

9 november 2012 10:16 | #10 smiley10

Vet inte?? Hennes kompis strula med en av mina kompisar såg i henne hur hon såg på det . Jag kanske väntade för länge? Det verkar som om hon tycker om han.

TheOneAndOnlyKrabbaN
P25
Medlem

10 november 2012 03:24 | #11 TheOneAndOnlyKrabbaN

Citat:
Citat av: smiley10
Vet inte?? Hennes kompis strula med en av mina kompisar såg i henne hur hon såg på det . Jag kanske väntade för länge? Det verkar som om hon tycker om han.

Det är för sent nu.. Du kommer leva och dö ensam :(

Jahuel
P24
Medlem

11 november 2012 13:22 | #12 Jahuel

Citat:
Citat av: smiley10

Nejdå, det är inte försent pågrund av en sån liten sak. Kör på bara det kommer gå bra! :)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.