tips och råd uppskattas om flickvän

polzkie1993
P23
Medlem

13 september 2012 22:46 | #1 polzkie1993

Hej!

Jag har lite problem jag skulle uppskatta att få lite hjälp med. "ska försöka göra en lång historia kort".

Jag o min föredetta flickvän träffades på internat skolan som vi båda gick på "jag har slutat" och har varit tillsammans i 2 år. vi har gjort mycket roliga saker tillsammans o har haft en underbar tid ihop. Fast vi har ju bråkat ibland men det hör ju till ett förhållande.

"MEN" för ca en månad sen så ställde jag den stora frågan efter att vi hade varit på bio och ätit på resturang och tagit ett par öl på puben. och visst så verkade hon ju lite tveksam men det kom ju förstås som en chock och hon sa ja. Men en vecka efter så tog hon upp att hon inte va redo att binda sig än för hon "trodde" att hon skulle missa så mycket om hon gjorde det. (låter kanske som hon bara vill ha någon annan att knulla med men så är det absolut inte!) Men iallafall jag saknar henne så F******t mycket och jag vet innerst inne att hon saknar mig också för det vi hade går inte att beskriva med ord. och anledningen att det blev så här beror till 95% att jag inte alltid höll det jag lovade (mycket jobb hemma på gården) och att jag kanske inte gjorde saker som hon bad mig om och nu ångrar jag det något hemskt mycket. Man vet inte vad man har att förlora förens man har förlorat det.

så det jag skulle vilja ha råd till är hur jag ska visa att jag har bättrat mig m.m.

skulle även uppskatta att ni inte slänger ut såna idiotiska kommentarer som att "hitta någon annan att knulla" för det är inte sex jag är ute efter! det kan jag lösa själv framför datorn isåfall!

mvh//Emil

Hypnotica
P23
Medlem

13 september 2012 23:09 | #2 Hypnotica

inte gjorde saker som hon bad mig om

Utveckla. Det är väl en bra sak att du inte ger efter får varje liten sak tjejen ber om. Sen hade du egna saker att göra, känns lagom dumt att prioritera hennes saker framför dina.

så det jag skulle vilja ha råd till är hur jag ska visa att jag har bättrat mig m.m.

Don't. Fortsätt som inget har hänt bara.
Skulle du vilja att en tjej som du dumpat var på dig som ett plåster? Gief it some more time.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.