har vi en chans att bli ihop? (jag vet att det fin

filip_125
P18
Medlem

3 september 2012 22:36 | #1 filip_125

Som sagt så vet jag att det finns många likadana trådar men hur som helst, här kommer det:

Det finns en tjej i min klass som jag gillar, men som ni kan gissa så är jag inte säker på om hon gillar mig tillbaka. Jag försöker ge tecken som: Le när vi ser på varandra, (hon ler lite tillbaka) rodna när vi snackar, (det händer automatiskt) vara upphetsad när vi snackar (händer också automatiskt) och para ihop mig med henne på jumpan. (om möjligt)

vi är båda gamers, vi gillar likadana spel, (the legend of zelda i huvudsak) vi gungar tillsammans och snackar om spel samtidigt ganska ofta och vi går hem tillsammans. (vi har samma favorit färg (blå) om det gör någon skillnad)

många i min klass säger att vi skulle passa ihop jättebra och jag hoppas det men jag vet inte om hon bara vill vara vän eller försöker skicka tecken tillbaka, snälla hjälp!

PS: forumet förkortade min titel :S (det skulle ha stått: "(jag vet att det finns många likadana trådar)")

R4GE
P24
Medlem

4 september 2012 15:51 | #2 R4GE

Herregud, du är 13 år, skriv en jävla lapp där det står "Får jag chans på dig" sen 2 alternativ som hon kan kryssa i, Ja eller Ja.

Eller så går du fram till henne o berättar hur du känner, och fråga hur hon känner.

Det värsta som kan hända är att hon säger att hon inte känner likadant.

JUST DO IT!

Borttagen medlem

4 september 2012 20:12 | #3 Avslutat konto

Iförsig är 13 då kärleken börjar bli lite seriöst R4GE, t ex mig själv gillar en tjej och jag skulle nog inte kunna göra det, kanske efter ett tag.

Men det här med lappar, nepp, tror inte det, funkande när man var 8-9 år.

filip_125
P18
Medlem

5 september 2012 15:02 | #4 filip_125

tack schamp0 för att du visade R4GE att det inte är så lätt

Borttagen medlem

5 september 2012 19:18 | #5 Avslutat konto

De e lungt, bra att dela med sig av sina råd till en person med samma ålder :) och som har nästan samma problem.

Hypnotica
P23
Medlem

5 september 2012 19:37 | #6 Hypnotica

Skicka tecken... Haha, vad är du, 6?

filip_125
P18
Medlem

5 september 2012 22:29 | #7 filip_125

says the one with the yo-gi-oh profile picture

Hypnotica
P23
Medlem

5 september 2012 22:45 | #8 Hypnotica

hehehe, FORTSÄTT SKICKA TECKEN DU OCH SE HUR DET GÅR!

arebokert
P23
Medlem

6 september 2012 14:56 | #9 arebokert

Citat:
Citat av: R4GE
Herregud, du är 13 år, skriv en jävla lapp där det står "Får jag chans på dig" sen 2 alternativ som hon kan kryssa i, Ja eller Ja.

Eller så går du fram till henne o berättar hur du känner, och fråga hur hon känner.

Det värsta som kan hända är att hon säger att hon inte känner likadant.

JUST DO IT!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.