gör inte samma misstag som jag.

RATTT
P23
Medlem

16 augusti 2012 23:13 | #1 RATTT

jag fick beskedet att jag har akut leukemi ( lymfatis ) och har en chans på 30% att överleva chansen beror på om en benmärgs donator hittas. skälvkart så blev jag rädd och ledsen när jag fick beskedet men det som gjorde mest ont var att jag inte har varit mig själv. Så jag gjorde det hära forumet som en markering i världen att vad som en händer va ALLTID dig själv. jag har inte varit mig själv under en stor tid och det är mitt största misstag. önskar bara att man skulle kunna göra om allt igen. det käns som att allt jag någonsin har gjort har varit en lögn på grund utav att jag inte har varit mig själv :,(. gör inte samma misstag som jag har gjort. allt som spelar roll i slutet är vem du är inte vem du har låtsas att vara.

Lars-Olof
P66
Medlem

17 augusti 2012 00:51 | #2 Lars-Olof

Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter :) Synd att du kanske dör :( Om du överlever skriv gärna så vi får veta

xKirozeNx
P27
Medlem

17 augusti 2012 02:18 | #3 xKirozeNx

Nej du får inte dööööö!!

xKirozeNx
P27
Medlem

17 augusti 2012 02:19 | #4 xKirozeNx

Btw vad fan e lymfatis?

W16
P19
Medlem

17 augusti 2012 13:49 | #5 W16

Citat:
Citat av: xKirozeNx
Btw vad fan e lymfatis?

fel ställe att fråga det på -.-

RATTT
P23
Medlem

19 augusti 2012 21:05 | #6 RATTT

jag vet inte riktigt vad lymfatisk är precis men som jag har förståt det så fins det flera olika leukemi och att just lymfatisk är en utav de värsta sorterna. hoppas på att det fins någon benmärgs donator där ute som matchar mig. chansen att man har en matchande är en på millionen så ett tips jag kan ge er alla är att skriva up er på en benmärgs donator lista! det ända som händer om de behöver din märg är att man borrar in i ett ben och tömer den på lite vätska. och allt är helt ofarligt bara att man räddar ett liv. :,/

PaPaYa
P16
Medlem

21 augusti 2012 17:30 | #7 PaPaYa

Citat:
Citat av: RATTT
jag fick beskedet att jag har akut leukemi (lymfatis ) och har en chans på 30% att överleva chansen beror på om en benmärgs donator hittas. skälvkart så blev jag rädd och ledsen när jag fick beskedet men det som gjorde mest ont var att jag inte har varit mig själv. Så jag gjorde det hära forumet som en markering i världen att vad som en händer va ALLTID dig själv. jag har inte varit mig själv under en stor tid och det är mitt största misstag. önskar bara att man skulle kunna göra om allt igen. det käns som att allt jag någonsin har gjort har varit en lögn på grund utav att jag inte har varit mig själv :,(. gör inte samma misstag som jag har gjort. allt som spelar roll i slutet är vem du är inte vem du har låtsas att vara.

Respekt +1

hur lång tid har du att leva om du dör??:[ :,(

patriks13
P19
Medlem

22 augusti 2012 00:01 | #8 patriks13

ok om det är sant så är det synd om dig

RATTT
P23
Medlem

23 oktober 2012 22:36 | #9 RATTT

vill bara posta en updatering om att jag är skit glad. idag fick jag veta att en 10 årig tjej från skåne har en nästan 100% matchande benmärg som jag och hon vill donera allt som behövs för att rädda mig. hon förtjänar all lycka i världen :D jag ska betala tillbacka det på något sätt även om det skulle vara mitt liv för det är jag skyldig dig nu :D <3

Lars-Olof
P66
Medlem

24 oktober 2012 15:17 | #10 Lars-Olof

Citat:
vill bara posta en updatering om att jag är skit glad. idag fick jag veta att en 10 årig tjej från skåne har en nästan 100% matchande benmärg som jag och hon vill donera allt som behövs för att rädda mig. hon förtjänar all lycka i världen :D jag ska betala tillbacka det på något sätt även om det skulle vara mitt liv för det är jag skyldig dig nu :D <3

Awesome! :DDD

AmzoWo
P23
Medlem

24 oktober 2012 16:15 | #11 AmzoWo

Ska nacka henne, brb.

xKirozeNx
P27
Medlem

24 oktober 2012 19:31 | #12 xKirozeNx

Men tänk om du bara vill ha uppmärksamhet, hur vet jag att detta är sant

HerrHurrDurr
P21
Medlem

26 oktober 2012 18:33 | #13 HerrHurrDurr

Citat:
Citat av: AmzoWo
Ska nacka henne, brb.

Hahahah!

HerrHurrDurr
P21
Medlem

26 oktober 2012 18:34 | #14 HerrHurrDurr

Citat:

Hur går det till när man söker efter en donator? och varför vill en 10 årig flicka jättegärna göra det? är lite skeptiskt till din story.. men om den är sann ber jag om ursäkt.

divina
P20
Medlem

26 oktober 2012 22:15 | #15 divina

du är konstig för vem vill donera sitt ben bara högga av det och sedan ge det låter så knäppt

johnne98
P18
Medlem

26 oktober 2012 22:30 | #16 johnne98

Citat:
Citat av: divina
du är konstig för vem vill donera sitt ben bara högga av det och sedan ge det låter så knäppt

Man tar inte bort benet. Bara tar lite vätska i benet.

Jahuel
P22
Medlem

31 oktober 2012 15:44 | #17 Jahuel

Stort respekt för dig RATTT, hoppas verkligen att allt blir bra!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.