gör inte samma misstag som jag.
17 augusti 2012 00:51 | #2 Lars-Olof
Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter :) Synd att du kanske dör :( Om du överlever skriv gärna så vi får veta
17 augusti 2012 13:49 | #5 W16
Btw vad fan e lymfatis?
fel ställe att fråga det på -.-
19 augusti 2012 21:05 | #6 RATTT
jag vet inte riktigt vad lymfatisk är precis men som jag har förståt det så fins det flera olika leukemi och att just lymfatisk är en utav de värsta sorterna. hoppas på att det fins någon benmärgs donator där ute som matchar mig. chansen att man har en matchande är en på millionen så ett tips jag kan ge er alla är att skriva up er på en benmärgs donator lista! det ända som händer om de behöver din märg är att man borrar in i ett ben och tömer den på lite vätska. och allt är helt ofarligt bara att man räddar ett liv. :,/
21 augusti 2012 17:30 | #7 PaPaYa
jag fick beskedet att jag har akut leukemi (lymfatis ) och har en chans på 30% att överleva chansen beror på om en benmärgs donator hittas. skälvkart så blev jag rädd och ledsen när jag fick beskedet men det som gjorde mest ont var att jag inte har varit mig själv. Så jag gjorde det hära forumet som en markering i världen att vad som en händer va ALLTID dig själv. jag har inte varit mig själv under en stor tid och det är mitt största misstag. önskar bara att man skulle kunna göra om allt igen. det käns som att allt jag någonsin har gjort har varit en lögn på grund utav att jag inte har varit mig själv :,(. gör inte samma misstag som jag har gjort. allt som spelar roll i slutet är vem du är inte vem du har låtsas att vara.
Respekt +1
hur lång tid har du att leva om du dör??:[ :,(
23 oktober 2012 22:36 | #9 RATTT
vill bara posta en updatering om att jag är skit glad. idag fick jag veta att en 10 årig tjej från skåne har en nästan 100% matchande benmärg som jag och hon vill donera allt som behövs för att rädda mig. hon förtjänar all lycka i världen :D jag ska betala tillbacka det på något sätt även om det skulle vara mitt liv för det är jag skyldig dig nu :D <3
24 oktober 2012 15:17 | #10 Lars-Olof
vill bara posta en updatering om att jag är skit glad. idag fick jag veta att en 10 årig tjej från skåne har en nästan 100% matchande benmärg som jag och hon vill donera allt som behövs för att rädda mig. hon förtjänar all lycka i världen :D jag ska betala tillbacka det på något sätt även om det skulle vara mitt liv för det är jag skyldig dig nu :D <3
Awesome! :DDD
24 oktober 2012 19:31 | #12 xKirozeNx
Men tänk om du bara vill ha uppmärksamhet, hur vet jag att detta är sant
26 oktober 2012 18:34 | #14 HerrHurrDurr
Hur går det till när man söker efter en donator? och varför vill en 10 årig flicka jättegärna göra det? är lite skeptiskt till din story.. men om den är sann ber jag om ursäkt.
26 oktober 2012 22:15 | #15 divina
du är konstig för vem vill donera sitt ben bara högga av det och sedan ge det låter så knäppt
26 oktober 2012 22:30 | #16 johnne98
du är konstig för vem vill donera sitt ben bara högga av det och sedan ge det låter så knäppt
Man tar inte bort benet. Bara tar lite vätska i benet.

P18
Medlem
16 augusti 2012 23:13 | #1 RATTT
jag fick beskedet att jag har akut leukemi ( lymfatis ) och har en chans på 30% att överleva chansen beror på om en benmärgs donator hittas. skälvkart så blev jag rädd och ledsen när jag fick beskedet men det som gjorde mest ont var att jag inte har varit mig själv. Så jag gjorde det hära forumet som en markering i världen att vad som en händer va ALLTID dig själv. jag har inte varit mig själv under en stor tid och det är mitt största misstag. önskar bara att man skulle kunna göra om allt igen. det käns som att allt jag någonsin har gjort har varit en lögn på grund utav att jag inte har varit mig själv :,(. gör inte samma misstag som jag har gjort. allt som spelar roll i slutet är vem du är inte vem du har låtsas att vara.