Hjälp mig !

Helpmig4-_-
F24
Medlem

6 juni 2012 00:56 | #1 Helpmig4-_-

Hej jag är en tjej som är från England och jag har jätte svårt med att prata med folk för att jag är jätte blyg men jag har en kille som jag gillar eller är kär i han går i min klass , men för bara kanske ett halvår sen hade jag börja prata med han ordentligt för att min bästa vän och han och hans bästa vän började umgås med varandra och då började vi sova över hos varandra och smsa med varandra . det första natten vi sov över la han sin hand runt omkring mig hela natten, men efter hans bästa vän och min blev tillsammans. Ett litet tag efter slutade han smsa tillbaka till mig och min bästa vän och dom sover över hos ett annat grupp som dom har gjort tidigare men det känns som dom umgås eller pratar mindre med mig för utom min bästa kompis, men det känns (eller oror mig för) som dom var bara med mig för att dom skulle bli tillsammans och dom gillar inte mig eller att jag är irraterar dom .Min bästa kompis säger att det är inte så men jag kan inte hjälpa att känna så här .... Jag blir jätte ledsen när jag tänker på sånt här och jag vill att det blir bättre hur ska jag göra ?

Tack för att du läste dethär jag är jätte tacksam ///Helpmig4-_- blushing

xKirozeNx
P29
Medlem

26 juni 2012 00:31 | #2 xKirozeNx

Uhm det enda du kan göra är att lära känna mig ;) Ditt liv skulle gå så mycket bääättre.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.