Fjortisar... vad göra?

city17
P20
Medlem

21 april 2012 20:01 | #1 city17

Har aldrig hänt mig något med detta slags människor innan, så första gången jag såg en livs levande fjortis...... Men kan väll börja dra min historia nu då..... Cyklade ner till stan och skulle köpa mig lite lördagsgodis som jag brukar. Kommer in i affären där står 2 fjortisar och köper energidryck.... Sen när dom är klara köper jag det jag vill ha och går ut. Då börjar dom 2 gå och jag går bakom, men dom går så sjukt sakta så jag går om dom men då börjar dom så klart skrika massa saker hörde inte allt men saker som pucko, idiot elr liknade saker utan någon andledning och har aldrig sett dom tidigare. Men skyndade iaf på och vände mig om och cyklade iväg. Borde jag gjort något annat för att kränka dessa idiotiska människor elr vad? Så vad ska man säga till allmänt störiga människor när häver ut sig dumma saker. Och sen säga något så dom går där ifrån och tittar ner i marken och känner sig dumma.....

Anonym666
F27
Medlem

23 april 2012 00:31 | #2 Anonym666

som Lordi säger, ignorerar du dem så försvinner de oftast! :) Det är när du börjar bry dig som de blir värre eftersom att de flesta av dem älskar uppmärksamhet! All uppmärkasmhet .__.

Borttagen medlem

25 april 2012 21:26 | #3 Avslutat konto

fjortsiar är en eggressiv ras och har ofta samlag med flera killar, kanske på samma gång och söker väldigt mycket uppmärksamhet, deras intelligens är låg och därför om du står still blir dom inte intresserade.

Dovahking
P20
Medlem

1 september 2012 00:06 | #4 Dovahking

Nu, när jag började i sexan blev allt värre.. Dom söta små tjejerna som stod på toaletterna och sminkade sig blev uppmärksamhetssökare (Jo jag vet.. långt ord..) Som lägger runt halvnakna bilder på sig själva på internet, och klänger på alla "Coola" killar.. förväntar sig att alla avgudar henne, annars så kommer hon att reta dig tills du erkänner att hon är "Större" än än dig.. På musiklektionerna fortsätter dom att skrika "Justin bieber äger!!!" tills musik läraren blev så arg att han skrek HÅLL KÄFTEN, och får svaret "Ameh förlåt då, då behöver jag inte vara med, tjatja klasseeeen" Det var då jag och min kompis blev förbannade och skrek "GÅ DÅ FÖR I HELVETE" Enda sen dess har hon vart en riktig Bitch.. Mot mig ;D Men.. en av tjejerna i klassen, nästan den enda i klassen som inte är en fjortis.. Hon är väldigt tyst och blyg Hon brukar alltid sjunga på talangjakterna i skolan osv. Och hennes familj ganska fattig... Och då, under något samtal så sa hon att hon inte egentligen gillade Justin Bieber.. Inte riktigt hennes smak.. Då kommer fjortisarna och säger sånt som "Ameh han sjunger som en gud du kan fan inte sjunga du tror bara att du är så bra men ingen gillar dig och ingen kommer någonsin göra det din hater" Hon började gråta och kom inte tillbaka till skolan på 2 veckor.. Dom går inte att undvika, dom är överallt!

Long story, but true... Hah aldrig skrivit så här mycket tror jag.. BUMP iaf.

Renameme
P20
Medlem

1 september 2012 16:12 | #5 Renameme

Helt seriöst Cred till dig Totalt asgrym va vanlig o köp godis int nå jävla skit som monster o burn helvete STOLT!! Skit i dom så skiter dom idig så är det helt enkelt ;)

EliteSausage
P21
Medlem

4 januari 2013 20:52 | #6 EliteSausage

Fjortissar är ett väldigt farsinerande fenomen. Dem enda levande grejer som kan stå och gå, utan något vidare mycket till hjärna. Ignorera dem så lämnar dem troligen dig ifred också. :) NOT A PROBLEM!!!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.