Jag vill bli omtyckt och älskad.

1 2
aquila
P14
Medlem

2 september 2012 18:22 | #21 aquila

Citat:
Citat av: chopin
Vill ändå nätdejta med någon tjej.

Jag älskar dig.

chopin
P42
Medlem

2 september 2012 18:24 | #22 chopin

Citat:
Citat av: FiSkenx Satt och läste "Chopin's" tidigare trådar, man får ju ett gott skratt iallafall. [quote]Citat av: chopin Vill ändå nätdejta med någon tjej.

GÖR DET DÅ, KLICKA IN DIG PÅ EN DEJTING-SIDA, REGISTRERA DIG OCH BÖRJA LETA. Chopin måste vara ett troll..[/quote]

Citat:
Citat av: FiSkenx Satt och läste "Chopin's" tidigare trådar, man får ju ett gott skratt iallafall. [quote]Citat av: chopin Vill ändå nätdejta med någon tjej.

GÖR DET DÅ, KLICKA IN DIG PÅ EN DEJTING-SIDA, REGISTRERA DIG OCH BÖRJA LETA. Chopin måste vara ett troll.. [/quote]

Det har jag gjort, bland annat på First Date och KK men fick inga gensvar. Skrev i olika kvinnors gästinböcker. Blev även guldmedlem på First Date men fick bara en massa reklam i mailen och i inkorgen på First Date.

Troll är jag absolut inte, vad får er att tro detta? Jag är seriöst menad med mina frågor om sex och relationer och bristen på dessa.

chopin
P42
Medlem

2 september 2012 18:27 | #23 chopin

Citat:
Citat av: aquila [quote]Citat av: chopin Vill ändå nätdejta med någon tjej.

Jag älskar dig. [/quote]

Tack så mycket, detta värmde att få höra!

mattiasolsson
P29
Medlem

2 september 2012 18:50 | #24 mattiasolsson

du kommer och hitta den rätte vänta bara en av min kompis har sama problem

R4GE
P27
Medlem

2 september 2012 20:44 | #25 R4GE

Eftersom att jag har läst alla dina trådar så tror jag att du är ett troll.

Du skriver i dina trådar att du vill ha en tjej som älskar dig och du henne, och att du vill ta hand om henne osv, alltså en flickvän med andra ord. Men ändå så registrerar du dig på "oseriösa" sidor som KK där man bara söker efter en person att ha "sex/knulla" med. Det är inget riktigt förhållande och du verkar inte vara seriös någonstans. Vill du ha en flickvän får du ge dig ut och gå på krogar/barer/nattklubbar eller dylikt och försöka att träffa någon där eller så får du registrera dig på en SERIÖS dejting-sida.

Angående first-date så kanske du vill läsa denna flashback-tråd där de skriver lite om first-date's Guldmedlemsskap som ska kosta 19 kr, men det verkar inte stämma enligt dom.

https://www.flashback.org/t952908

Fixed4life
P27
Medlem

4 oktober 2012 22:24 | #26 Fixed4life

Om du inte är ett troll: du är väldigt fin (vad jag sett i denna tråd, inte läst de andra). Men chilla, man kan inte "pressa" fram något. Och kärleken kille-tjej är inte allt, det finns vänskapskärlek etc. som ocså är fin!

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.