Tjej man gillar:)

Lackarn
P26
Medlem

9 juli 2011 20:32 | #1 Lackarn

Tjenare!

Ja, då har man blivit "kär" eller a kär o kär, jag gillar en tjej.

Vi har chattat på facebook i ungefär en månad.. och i förrgår och igår träffades vi, med en av hennes kompisar och två av mina..
Mina kompisar har chattat me henne och frågat vad hon tyckt om mig, hon skrev: snygg osv.. sen så frågade de om hon o jag hade kunnat strula.. mmh fick min kompis tillbaka.

Idag så höll kompisarna på o försöka trycka ihop henne och mig. Men lyckades inte såbra.

Sedan skulle hon hem, och då fick jag en kram..:) Men denna tjejen gillar jag verkligen.. inte nån som man bara strular me o sen hej då liksom.. jag gillar henne verkligen.

Men hur ska jag få henne och gilla mig mer? Alltså bli tsm.

Hon bor rätt lång ifrån mig.. men det hindrar ju ingen eller hur?

Ge mig tips!

jag bjöd henne på en glass idag, de va bra va?

Tack!

murdalurda
P42
Medlem

9 juli 2011 20:55 | #2 murdalurda

bara be henne suga av dig och knulla henne hårt där fick du svaret

Lackarn
P26
Medlem

9 juli 2011 21:00 | #3 Lackarn

... seriösta svar.

Borttagen medlem

9 juli 2011 21:07 | #4 Avslutat konto

Du talar om det för henne och ser vad hon tycker om dig, du får ta och bita i det sura äpplet.

Eller så kan du be dina kompisar fråga henne ifall hon skulle kunna tänka sig att vara ihop med dig lite diskret.

Fast jag skulle nog säga att det är bättre att du berättar för henne hur du känner, det värsta som kan hända är att hon säger "jag är ledsen men jag känner inte samma sak, men vi kan ju fortfarande vara vänner". Det skulle bara leda till pinsamma tystnader och till slut separera er båda två. Vet du vad, be någon av dina kompisar fråga henne lite diskret ifall hon skulle kunna tänka sig vara ihop med dig.

Master_Chief_150
P27
Medlem

9 juli 2011 21:11 | #5 Master_Chief_150

Det är bättre o vara själv med henne väl. Om man är med sina kompisar kanske man är på ett annat sett än när man e med henne själv, det är vad jag tror men ja :P
Det är väl bara fortsätta träffa hänna och se vad som händer :)

Ja, det är alltid bra att vara snäll hehe ^^

aaalexxx
P26
Medlem

10 juli 2011 20:44 | #6 aaalexxx

Hon gillar dig ju redan, bara va själv med henne och sen kyss henne passionerat så ska du se att problemet är löst;)

BlackMan
P21
Medlem

10 juli 2011 20:48 | #7 BlackMan

Skrivet av murdalurda View Post
bara be henne suga av dig och knulla henne hårt där fick du svaret

du är inte 32 va?

crazyswe
P23
Medlem

4 augusti 2011 01:47 | #8 crazyswe

jag tycker du ska fortsätta me de du gör bara o va dej själv=D

FreddanBoi
P32
Medlem

27 augusti 2011 16:13 | #9 FreddanBoi

Var reta henne, busa med henne på ett flörtigt sätt men inte som att du söker bekräftelse av henne utan att hon måste söka bekräftelse av dig.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.