Mardrömmar

KornTheDestroyer
P19
Medlem

6 maj 2011 16:13 | #1 KornTheDestroyer

Här kan man skriva sina värsta mardrömmar och läskiga tankar. Jag har haft många mardrömmar. En av mina: vi var i ett hus, jag och min familj, då såg jag ett stort kärnvapen flyga ner kanske hundra meter ifrån oss. Sen tycker jag att mardrömmar som bara är WIERDsmile är läskiga på ett sett. En annan: (Jag var runt 1-3 år när jag drömmde detta) Jag gick i ett stort mörkt slott. Och det var en stor trappa framör mig. Och där stod morfar! Fast han förvandlades till ett mynt med en kentaur på blink. Sen stängdes den stora porten jag kom in igenom. Och då var jag fast där inne! Då kan ni börja! bigsmile

Dahlolingdude
P19
Medlem

6 maj 2011 19:14 | #2 Dahlolingdude

Kanske att jag var i Nalle Puh skogen där det blev ett vulkanutbrott....? Eller att massa vargar kom in till huset på natten >_>

(Drömde det när jag var liten)

Da_Great_D
P20
Medlem

6 maj 2011 19:39 | #3 Da_Great_D

Jag var en rullande pannkaka och en tjock unge jagade mig med kniv och gaffel, läskigare än det låter :D

SgtCore
P24
Medlem

6 maj 2011 20:14 | #4 SgtCore

En av mina var väl när en Häxa åt upp mig levande eller när jag blev våldtagen av en Häxa.. Weird jag vet...

Bahera93
P26
Medlem

6 maj 2011 21:17 | #5 Bahera93

hm.. det var när jag var 5-6 år eller liknande och jag drömde att Pluto, kalle anka, och det hela "disney gänget" höll pistoler mot mitt huvud och hotade mig, vet att det låter konstigt, ja

zebralol
P23
Medlem

6 maj 2011 23:41 | #6 zebralol

Skrivet av Da_Great_D View Post
Jag var en rullande pannkaka och en tjock unge jagade mig med kniv och gaffel, läskigare än det låter :D

NAILD IT!

Goldenway
P23
Medlem

7 maj 2011 02:34 | #7 Goldenway

Detta var när jag var runt 6-7 års åldern.
Då drömde jag att jag alltid var tvungen att gå ner i källaren (för att hämta en grejj)och att det alltid fanns ett monster där som lurade(som ville äta mej), jag kommer aldrig glömma hur han såg ut :S (jag vann alltid den fighten, men det var alltid precis så att jag klarade mej XD, den här drömmen har jag drömt flera gånger O.o vet inte varför)
Tänk då när jag var 6 år och vaknar upp av att jag har slagits mot det monstret.
Då ville man inte gå ner i källaren igen XD.

KornTheDestroyer
P19
Medlem

7 maj 2011 08:30 | #8 KornTheDestroyer

detta drömde jag nog när jag var 8år. En riktigt konstig dröm det här mellowe. Jag typ tyckte att en liten docka som jag haft (har fortfarande kvar den, vet inte varför, kanske ett bra minne) jätte länge stirrade på mig. Så jag tog bort den från mitt rum. Men sen drömde jag att några människor var i en stor kastrull och kokades levande smile

DrPepper
P22
Medlem

22 maj 2011 00:52 | #9 DrPepper

kommer inte ihåg min värsta mardröm. möjligt viss när jag va lite och såg scarymovie 3:P drömmde att den tjejer jagade mig precis när hon fick tag i mig vaknade jag och gick alltid in till mina föräldrar:P va la tyå 5-6 är:P om inte äldre haha

KornTheDestroyer
P19
Medlem

22 maj 2011 14:04 | #10 KornTheDestroyer

När jag var ca.7-9år drömde jag att jag pappa och min lillebrorsa åkte till en hamn, där var en fiskförsäljare. Och han hade en hink med kräftor (levande) och han tog den mot mig och min lillebrorsa,vi blev rädda. Sen kom en helt blå gubbe med huvud som en hammarhaj, och han hade sina inälvor utanpå kroppen bored Och sa till fiskhandlaren. Sen visade det sig att han var pappas gamla kompis blink

MadHatter
P26
Medlem

28 maj 2011 01:50 | #11 MadHatter

Jag kan inte riktigt kalla det här för en mardröm, den är bara grovt fucked up.

Jag drömde att jag var i ett hus och hittade massa gameboy colours och nintendo DS enheter som alla hade pokémon spel i sig. Jag blev så jävla lycklig så det var inte sant och jag tog allting utan att tveka. Sedan när jag hade tagit hem dem och satt i en bil så ringde min telefon och då var det Johnny Depp som sade att jag hade stulit allt från hans ungar och han sa typ att vi skulle mötas och jag skulle ge tillbaka dom, sen vaknade jag. Jag vet bara varför pokémon spelen var inne i bilden, jag har nyligen kommit in i en nostalgikris och letar som galen efter pokémonspel till mitt gameboy colour.

_Krezy_
F20
Medlem

28 maj 2011 12:42 | #12 _Krezy_

Att elefanter jagade mig och min bästis O.o

MiniPie
F20
Medlem

5 juni 2011 00:23 | #13 MiniPie

Mina mardrömmar handlar bara om att någon i min släkt dör... :c

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.