Opererad

tohe
P26
Medlem

23 februari 2010 01:17 | #1 tohe

Hej!

Jo det va så att när jag gick typ i 2:an eller 3:an så var det så att jag hade för trång förhud typ eller ngt, jag kommer inte ihåg, så jag kunde inte få fram olonet.

Så jag var tvungen att bli opererad, de skar bort typ all förhud så man ser lixom altid ollonet.
jag har inget som täcker olonet.

Så mitt olon är alltid torrt, är det bra eller dåligt?
Hur vet man om man har svamp?
jag vet att ni säkert tycker att jag e onormal och så men jag kan fan inte hjälpa att de skar bort det "/

PruttN
P30
Medlem

23 februari 2010 01:23 | #2 PruttN

Hejsan.

om ollonet alltid är torrt så kanske du använder tvål när du duschar.

använd schampo eller nått annat ... för tvål gör de alltid torrt

KamelFot
P29
Medlem

23 februari 2010 03:35 | #3 KamelFot

Hej. du har med all sannolikhet svamp på ditt ollon. kanske även lite hiv. om du tar lite avfettning eller lacknafta på din penis nästa gång du menstruerar kanske lite av sjukdomarna stryker med :) lycka till min könssjuke vän

doktortomas
P32
Medlem

22 april 2010 22:35 | #4 doktortomas

använd barnolja eller tvål med ph värde 6.5smile inte vanlig tvål för det tårkar ut rekomenderar baroljasmile

svintosio
P33
Medlem

26 april 2010 22:18 | #5 svintosio

Lyssna inte på Kamelfot, hans kommentarer är antagligen lika smarta som hans IQ.

Om man har svamp så har man väldigt torr hud eller liknande, men behöver inte vara det. Om du dock är orolig så föreslår jag dig att beställa en tid hos en klinik eller liknande så att någon kan kolla upp om det är något fel eller om det är helt normalt, för att vara på den säkra sidan.
Du kan även försöka ta kontakt med en läkare via email och fråga om du tycker att det är lite pinsamt att undersöka "den".

Borttagen medlem

19 maj 2010 14:56 | #6 Avslutat konto

Skrivet av svintosio View Post
Lyssna inte på Kamelfot, hans kommentarer är antagligen lika smarta som hans IQ.

Om man har svamp så har man väldigt torr hud eller liknande, men behöver inte vara det. Om du dock är orolig så föreslår jag dig att beställa en tid hos en klinik eller liknande så att någon kan kolla upp om det är något fel eller om det är helt normalt, för att vara på den säkra sidan.
Du kan även försöka ta kontakt med en läkare via email och fråga om du tycker att det är lite pinsamt att undersöka "den".

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! lika smarta som hans IQ

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.