Bröstförstorningspiller
31 augusti 2009 19:10 | #3 Avslutat konto
Du skall vara nöjd med det du har. Krämer/piller är bara bullshit ändå. ![]()
31 augusti 2009 19:37 | #4 mindfreak
de funkar ej, de går fan inte att ta ett piller o mitt iallt få mer fett i brösten
5 september 2009 15:33 | #6 Wolfman55
Piller funkar olika på olika tjejer. Så om du vill ha större kan det vara värt ett försök.
13 september 2009 15:16 | #8 exit
[bDet är sällan jag och trashmaster håller med varandra. Så när vi är eniga om något så måste det vara sant.
Du kan inte förstora brösten med varken piller eller krämer, du blir bara lurad på dina pengar.
Varför? Därför att fettvävnaden i brösten är vad som avgör hur stora dem är, och denna är enbart en andel av den totala fettvävnaden i kroppen. Det enda sättet att eventuellt få större bröst (utan operationer som ofta krånglar och som dessutom i praktiekn måste bytas vart tionde år med stora kostnader som följd) är tyvär att gå upp i vikt.
Det positiva är att killar inte alls bryr sig om hur stora bröst en tjej har egentligen. Det är som med tjejer och stora kukar, det kan vara trevligt men du går knappast efter det när du väljer pojkvän.

F21
Medlem
31 augusti 2009 18:37 | #1 pumafridolin
Hej
Är det någon här som har funderar på att köpa/köpt bröstförstoringstabletter eller kräm ?
Jag är nyfiken på att köpa sådanna piller men är osäker på om de är värda dom pengarna.. eller om jag helt änkelt ska vara glad för de bröst som jag har.