Insidan eller utsidan?

1 2 3
Borttagen medlem

4 april 2010 09:03 | #41 Avslutat konto

Båda.

Bumblebee
P28
Admin

4 april 2010 10:42 | #42 Bumblebee

Om jag bara sa insidan så skulle jag ljuga, så båda

FcBArCeLoNa97
P21
Medlem

4 april 2010 16:41 | #43 FcBArCeLoNa97

Skrivet av IIMorbiid View Post
Folk säger alltid insidan men dom kollar alltid utsidan även om dom inte tänker på det. Om det finns en jätte snäll trevlig tjej som sitter i rullstol med ADHD och inte kan tänka med ena hjärnhalvan och ser ut som en häst med överbett och det finns en jätte snygg tjej som inte är lika trevlig, vem hade ni valt ? Även om man inte tänker på det så går folk alltid på utsidan, så är det bara.

Äntligen nån som fattar! Man kollar alltid utsidan först men e inte insidan bra så skiter man i det
venne om de bara e jag som tänker så men ja tror att de e så

Borttagen medlem

4 april 2010 17:11 | #44 Avslutat konto

Skrivet av FcBArCeLoNa97 View Post
Skrivet av IIMorbiid View Post
Folk säger alltid insidan men dom kollar alltid utsidan även om dom inte tänker på det. Om det finns en jätte snäll trevlig tjej som sitter i rullstol med ADHD och inte kan tänka med ena hjärnhalvan och ser ut som en häst med överbett och det finns en jätte snygg tjej som inte är lika trevlig, vem hade ni valt ? Även om man inte tänker på det så går folk alltid på utsidan, så är det bara.
Äntligen nån som fattar! Man kollar alltid utsidan först men e inte insidan bra så skiter man i det venne om de bara e jag som tänker så men ja tror att de e så

de är ju så ibland sad but true

Jinxler
P26
Medlem

4 april 2010 18:37 | #45 Jinxler

asså herregud det första du ser hos en person är ju utsidan eller hur? men sen när man träffat personen så börjar man märka hur de är på insidan och om man inte gillar personen på insidan så är det ju kört där liksom... basics först kommer utsidan till stor del sen så är insidan den största så är det bara, kommer aldrig ändras!

IceMountain
F24
Medlem

4 april 2010 18:57 | #46 IceMountain

Det första man reagerar på är ju utsidan, men sen om det bara är skit på insidan märker man efteråt när man redan dömt personens utseende till sitt gillande. Sen kan man ha tur och råka träffa nån som inte alls är så supersnygg men se att de är jävligt härlig som person istället. Sen är inte attraktion samma sak som att tycka att någon är snygg, så man kan ju gilla någon direkt även om de inte ser så bra ut. Då reagerar man väl på personens beteende eller så. Hah xD? Jag vet inte. Men från och med att man sett en person är det endast insidan som räknas. ;P

Galaxy
F22
Medlem

6 juli 2011 13:15 | #47 Galaxy

Insidan :)

MadHatter
P26
Medlem

6 juli 2011 13:19 | #48 MadHatter

Skrivet av IceMountain View Post
Sen är inte attraktion samma sak som att tycka att någon är snygg

Det är ju sexuell attrahering.

Badonk
P29
Medlem

25 augusti 2011 02:04 | #49 Badonk

man blir intresserad av utsidan men man fastnar för insidan, typ något sånt :)

IronyFist
P28
Medlem

25 augusti 2011 21:58 | #50 IronyFist

Skrivet av Badonk View Post
man blir intresserad av utsidan men man fastnar för insidan, typ något sånt :)

this.

VetEjVem
P23
Medlem

26 augusti 2011 16:09 | #51 VetEjVem

Som Badonk säger, det är utsidan som man blir intresserad av, men insidan man fastnar för!

brainfuck
P21
Medlem

26 augusti 2011 16:11 | #52 brainfuck

Jag faller för hörnet :)

1 2 3

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.