Styla håret
13 juli 2009 21:52 | #2 Harley93
Jag brukar bara ta vax i händerna, smeta ut det lite sen bara röra om som fan i håret o hoppas det blir bra ^^
13 juli 2009 22:02 | #3 dfhkjdhfjkd
Jag får wet look med hjälp av mousse, bara att kladda i en massa. Ser fräschade ut än vax i mitt tycke, men sen kanske det är så att bara homosexuella pojkar använder mousse och i så fall ber jag om ursäkt för mitt mycket smarta tips.
13 juli 2009 22:06 | #4 Buckett
man kan typ inte styla me mousse väl? asså att få det stå upp
13 juli 2009 22:13 | #5 Zarroc
Nej, med mousse går det knappt att få det att stå upp.
Testa att blanda gröna difi vaxet med vanligt urban vax och ha i det när håret är fuktigt! Inte blött, utan försök att torka det så mycket det går med handduk, men ha i direkt efter det! ;)
Du får dock vara beredd på att håret stelnar när du har i vax när det är fuktigt, och att effekten sabbas ganska lätt genom att rufsa till håret! :)
Hoppas att det hjälper dig! ;)
13 juli 2009 22:15 | #6 Buckett
Testa att blanda gröna difi vaxet med vanligt urban vax och ha i det när håret är fuktigt! Inte blött, utan försök att torka det så mycket det går med handduk, men ha i direkt efter det! ;)
Du får dock vara beredd på att håret stelnar när du har i vax när det är fuktigt, och att effekten sabbas ganska lätt genom att rufsa till håret! :)
Hoppas att det hjälper dig! ;)
Men ska man blanda i håret eller ha båda i handen o blanda?
13 juli 2009 22:19 | #8 dfhkjdhfjkd
Om man lär sig finessen så går allt. Sen ville han inte ha det stående utan nyduschat!
13 juli 2009 22:23 | #9 Avslutat konto
Men med mousse blir håret väldigt hårt, så har iaf jag uppleft det.. Om jag vill få det att se nyduschat ut (och inte fettigt å äckligt som man får av daxwax) så tar man ett rätt löst vax i fuktigt hår
22 juli 2009 03:00 | #13 WookieCookie
Ett tips till alla som vill fixa frillan fort på morgonen. Morogonrunk = Gratis, naturlig hårgele.
22 juli 2009 07:42 | #14 zyphaxx
HAHhahah ^^ vafan?
Ontopic: som Harley93 säger ta vax i händerna och rör om utav bara helvete ^^
28 juli 2009 16:59 | #15 AuroraSpyder
Du drar vax genom håret och tuperar sedan det med en kam. Du drar det uppåt alltså.
28 juli 2009 17:25 | #16 Trkish
annars har man i jäkla massa vax elr ngt sånt i håret på kvällen, sen låter man det va under natten , sen på morgonen har du en fin frisyr, ;P elr naej kankse men det är värt att testa :PPPP
28 juli 2009 17:29 | #17 970904
haha det funkade på mig förut :D
men ärligt jag måste veta hur lång/kort hår du har för att kunna ge dig ett bra tips ..
28 juli 2009 17:58 | #18 dampi
haha det funkade på mig förut :D
men ärligt jag måste veta hur lång/kort hår du har för att kunna ge dig ett bra tips ..
brush, om han hade haft kort hår och det var jävligt enkelt, misstänker starkt att han har mellanlångt? :)
2 augusti 2009 19:12 | #19 Buckett
brush, om han hade haft kort hår och det var jävligt enkelt, misstänker starkt att han har mellanlångt? :)
Word
2 augusti 2009 20:06 | #20 970904
Word
mellanlångt ? x'D
det kan vara skit stor skillnad, mellanlångt kan vara på gränsen till kort och på gränsen till långt, så det e stor skillnad

P18
Medlem
13 juli 2009 21:48 | #1 Buckett
Hur får man sitt hår så det ser typ "ny-duschat" ut ? Med hjälp av vax då
Seriösa svar tack