favorit manga/anime

1 2 3 4
XxX3mil950XxX
P17
Medlem

20 juni 2011 12:35 | #61 XxX3mil950XxX

Nr 1 Queen’s Blade
Nr 2 Elfen Lied

Agonizing
P19
Medlem

20 juni 2011 18:01 | #62 Agonizing

C/o segemhyr är jävligt bra.

chriss
P23
Medlem

23 juni 2011 23:50 | #63 chriss

Death note helt klart.

Spenatskalle
F18
Medlem

1 juli 2011 00:11 | #64 Spenatskalle

Jag har två favoritanimer; One Piece och Angel Beats!. One Piece kollar jag på det senaste avsnittet när det kommer ut, hittills. Angel Beats! är klar och jag har sett allt, inklusive OVA:n. Jag sörjer det än. ;_____;
Min favoritmanga är Boys Next Door. Så fantastiskt bra, söt och sorglig. Amazing, helt enkelt.

baambis
F14
Medlem

9 juli 2011 19:46 | #65 baambis

Shugo Chara! jag har både läst mangan och sett animen ^-^

Newfag
P16
Medlem

9 juli 2011 19:56 | #66 Newfag

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu får det väl bli, har boken och sett serien.

Drunkenkidney
P17
Medlem

6 augusti 2011 02:49 | #67 Drunkenkidney

Dokuro chan XDDDDD nee jag har ingen favorit jag tittar på alla animeer

FloeFloe
F13
Medlem

11 augusti 2012 02:03 | #68 FloeFloe

Um..

- Shugo Chara, Ep 60 ^^

zerkhan
P20
Medlem

17 januari 06:19 | #69 zerkhan

Hänger fortfarande folk här? Aja, jag är så snäll så tänker tipsa om lite nya animes!
JoJos Bizarre Adventure - Vad kan man säga? Fighterna är helt jävla makalösa, dina reaktioner kommer vara ungefär "OH LAWD WHAT THE FAWK IS GOING ON!?!?!?"! Humor, lite annorlunda animering med en blandning mellan old-school/modern/serietidningar som man till slut börjar uppskatta, rätt bra musik, bra plot och rätt så jävla brutal :)

Zetsuen no Tempest - En lite annorlunda anime som i första avsnitten kan verka innehålla en hel del fighting men som går ifrån det stadiet snabbt och blir väldigt djup, innehåller många spår samt citeringar av Shakespeare.

Another - Lite brutala dödsscener här och där (notera, denna anime innehåller inte någon fighting), relativt komplicerad, första avsnitten är riktigt spooky samt en plot som håller en på halster.

Chuunibyou demo Koi ga Shitai! - Riktigt rolig anime som man skrattar gott åt vid flera tillfällen. Detta är vad man kallar skulle säga är en "Slice of life, Comedy, School, Love" anime!

Sakurasou no Pet no Kanojo - I samma genre som Chuunibyou men jag tycker själv mer om den här (håller fortfarande på för övrigt). Extremt humoristisk och efter varje avsnitt lämnas man med ett leende på läpparna och den sprider i allmänhet glädje i en :)

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.