RAKNING VID TIDIGT ÅLDER!

SantaTaco
P21
Medlem

30 november 2012 18:52 | #1 SantaTaco

Hejsan, är 13 år och funderar, spelar det någon roll att vara rakad, gillar ni tjejer det mer? Borde jag göra, jag vet att ni kommer skriva, t ex ''du gör som du vill'', och ja, jag vet att jag gör det. Men nu vill jag veta vad NI tycker, era åsikter, era tankar osv. Så snälla skriv gärna! :)

Lars-Olof
P69
Medlem

30 november 2012 21:25 | #2 Lars-Olof

Ingen kommer leka med din vän på 4 år ändå...

BladeZarMan
P22
Medlem

30 november 2012 22:57 | #3 BladeZarMan

Citat:
Citat av: Lars-Olof
Ingen kommer leka med din vän på 4 år ändå...

Säger den 61 åriga oskulden.

SantaTaco
P21
Medlem

1 december 2012 10:59 | #4 SantaTaco

Jag hoppas verkligen inte att det dröjer så länge! :)

puttefnask
P21
Medlem

1 december 2012 14:17 | #5 puttefnask

börjar tidigt så du får det sig tillslut http://sv.wikipedia.org/wiki/HIV

SantaTaco
P21
Medlem

1 december 2012 14:40 | #6 SantaTaco

Det är inte speciellt stor risk att det inträffar hörru, men tack för varningen. Det är beronde om man gör det ofta också.

xKirozeNx
P30
Medlem

5 december 2012 09:57 | #7 xKirozeNx

Santa din jävla perversa jävel hoppas du får HIV eller till och med AIDS nångång tänker bara på sex sex sex fuck off

pappersgosse
P26
Medlem

5 december 2012 18:27 | #8 pappersgosse

Citat:
Citat av: xKirozeNx
Santa din jävla perversa jävel hoppas du får HIV eller till och med AIDS nångång tänker bara på sex sex sex fuck off

Det är väl fan inte konstigt att man är nyfiken i den åldern ditt jävla kötthuvud? Vem var inte det?

SantaTaco
P21
Medlem

5 december 2012 19:32 | #9 SantaTaco

Citat:
Citat av: xKirozeNx

Trots allt jag bad om er åsikter och jag tycker det bra att du uttrycker dina åsikt, men ta det gärna lungt, jag är bara en nyfiken liten tonåring :)

Borttagen medlem

6 december 2012 18:35 | #10 Avslutat konto

Jag hade tipsat om att du försöker raka dig så lite som möjligt. Det växer bara mer och mer och mer. Det blir bara jobbigt senare.

sheep326
P23
Medlem

11 december 2012 00:25 | #11 sheep326

lol xKirozeNx du kanske tog i lite där jag menar vem fan är inte kåt i tonåren? Det är så naturligt det kan bli vi djur är byggda så med hormoner och uttvecklingar. Ett tips till dig SantaTaco: Ta det jävligt försiktigt första gången!!! Det var så jag fick mitt ärr på hakan ;) Du lär dig i sinom tid

Suddet
P24
Medlem

24 mars 2013 20:30 | #12 Suddet

Hejsan, när jag var liten så rakade från ålder 13 och uppåt. Det är bäst om du får ett sånt kallat "unexpected bj" så är det bra att du är rakat. Så mitt tips till dig. Go smooth as a baby ass!

zz22zz
P26
Medlem

4 april 2013 00:17 | #13 zz22zz

Du är 13 år och borde vara stolt över att vara lite hårig, det är ju ett bevis på att du börjat bli man. Vänta nåt år med rakningen tills du blir lite äldre. Men känner du att du vill raka dig redan nu så ska du ju självklart göra det som känns bäst men hade jag varit du hade jag väntat tills jag var 15-16 eller då jag fått en flickvän som ville ha en rakad.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.