Killar - Spelar byststorleken roll?

1 2
slizzy
F32
Medlem

8 november 2012 17:37 | #1 slizzy

Jag ställer en fråga till er killar på forumet eftersom jag så ofta går och undrar om bröststorleken på oss tjejer spelar så stor roll för er killar, egentligen. Inte för att jag har något mindervärdeskomplex själv och går omkring med ingenting under Bh.n men alltför ofta hör jag killar som gapar och dregglar så fort de ser någon med storlek extra-large. Är det verkligen så speciellt? Är det för att få mer att klämma på eller något att skryta om för kompisar?
Är väldigt nyfiken så berätta gärna vad ni tycker.

smiley10
P23
Medlem

8 november 2012 19:34 | #2 smiley10

Det spelar absolut ingen roll, men det är en annan sak att proppa upp dem med papper eller sånt. Jag och mina vänner vi gillar helst dem tjejer som våga stå för den man är ;)

HerrHurrDurr
P24
Medlem

8 november 2012 20:18 | #3 HerrHurrDurr

jag tycker det är "viktigt" det är något vi tycker om att se på helt enkelt! visst min flickvän har inga stora bröst direkt men vafan jag bryr mig inte om det nu, vi har ändå varit tillsammans i två år. men jag kan ändå tycka att det hade varit bättre om hon hade haft större bröst.. det är som att dem flesta tjejer nöjer sig med en kille utan mycket muskler, man är han biffig så är ju det ett plus, ungefär så man ska se på det.

Konduktr
F60
Medlem

9 november 2012 07:06 | #4 Konduktr

Det spelar inte särskilt stor roll för mig. Jag föredrar en riktigt fin ass framför ett par stora bröst. :)

Nickieponken
P28
Medlem

9 november 2012 07:41 | #5 Nickieponken

Viktigt å viktigt men ett stort plus i kanten är det allt ;)

Lars-Olof
P69
Medlem

9 november 2012 09:46 | #6 Lars-Olof

Jag är 13 och jag tycker tjejer med lite mindre bröst är mer attraherande, men det är bara jag.

IronyFist
P29
Medlem

9 november 2012 11:08 | #7 IronyFist

Så länge bewbsen är fasta så spelar storleken ingen större roll i mina ögon.

fireblast
P22
Medlem

9 november 2012 18:03 | #8 fireblast

bara det inte är platt under tröjan så spelar det inte så stor roll :)

slizzy
F32
Medlem

9 november 2012 18:19 | #9 slizzy

Citat:
Citat av: Gladmamma
Det spelar inte särskilt stor roll för mig. Jag föredrar en riktigt fin ass framför ett par stora bröst. :)

Haha, fast nu var det killarna jag vände mig till :)

cerio
P30
Medlem

9 november 2012 19:35 | #10 cerio

Att killar gillar bröst är väl för att vi är, ett programmerade att gilla bröst och två, samhället sätter sådan stor fokus på bröst.

Modeller, porrstjärnor och bara i allmänhet. Kvinnor som inte är rädda för att visa sina bröst genom att ha thighta tröjor eller liknande.

Samma koncept att kvinnor får den bilden att dem måste vara smala etc.

Men egentligen så spelar det inte någon stor roll. Självklart så tycker vi alla olika men jag tror majoriteten är okey med vilken storlek som helst. Det är ju faktiskt insidan som räknas men det är utsidan man kollar på innan man lär känna insidan.

Personligen är jag inte så hyped på stora bröst. Jag gillar petit kvinnor i överlag. Korta och smala kvinnor is my taste.

PS. Vi killar är inte väldigt kräsna. Garanterat att killar du umgås med hade haft sex med någon oavsett om dem hade inga bröst till gigantiska bröst. ds.

Amicizia
P25
Medlem

9 november 2012 21:36 | #11 Amicizia

Får väl hålla med Cerio i mångt och mycket. Han sammafattade det hela väldigt bra. Allt i samhället är väldigt kropps och bröst fixerat, utseende kanske passar bättre in?

Fast vad vi killar tycker? Det är ungefär som att fråga vad folk har för favoritglass (japp jag jämför glass med bröst). Det finns ungefär lika många svar som det finns glassar. Personligen, och om jag förstått rätt, så spelar själva storleken ingen större roll för de flesta killar. Det ska synas att något finns där, ja. Men samtidigt ska de inte vara för stora. Bröst är som muskler (någon nämnde muskler om jag kommer ihåg rätt), blir det för mycket ser det bara sjukt ut. Ett exempel på för mycket muskler är just bodybuilders. Irk.

Så, bröst är som allt annat, det spelar roll, men inget som man kommer haka upp sig på, i slutändan är det insidan som räknas.

kakan1234
P23
Medlem

13 november 2012 16:43 | #12 kakan1234

inte förstora och inte för små.

Borttagen medlem

19 november 2012 22:16 | #13 Avslutat konto

Spelar ingen större roll enligt mig. Det är ju olika för alla killar OCH tjejer. Har en tjej jag tycker är snygg stora bröst, okej. Har hon små bröst, okej.

Själv föredrar jag rumpa.

Trolololo_Haha
P69
Medlem

21 november 2012 13:55 | #14 Trolololo_Haha

allt under I kupa raderas

Heavy95
P25
Medlem

19 december 2012 19:18 | #15 Heavy95

Bryr mig inte om byststorleken egentligen, tycker små bröst kan vara gulligt ändå :)
A-kupa är ju fint men ska jag vara ärlig så tycker jag att en tjej med C-kupa är attraktivare, men börjar det gå mot D-kupa så börjar jag nog inte tycka det är lika attraktivt, dock är det en proportionell grej för mig, t.ex en liten tjej med D-kupa passar nog inte riktigt. Men, jag skulle inte tycka om henne mindre om hon har A-kupa eller D-kupa. Är brösten fasta, och inte hoppar runt allt för mycket så är bröst storleken inget problem för mig såvida hon inte tar skada utav det.
Men bryr mig inte speciellt mycket, bara hon själv känner sig bra med dom så skulle jag gosa hur mycket som helst med henne, och som de andra säger: En go och mysig rumpa går nog före ett par "perfekta" bröst :)

MiniScruffy
P26
Medlem

20 december 2012 23:20 | #16 MiniScruffy

Hej Slizzy :)

Brösten spelar abslolut ingen roll! Precis hur många olika former det finns på bröst finns det på smaker :) Alla gillar vi olika sorters bröst. Vissa gillar dom flatbröstad andra gillar när dom hänger ner till knäna.. precis som andra delar av kroppen tänder vi ju på olika saker hos varandra. Men visst om du tänder på stora bröst och du ser en söt snäcka med DD så är det klart att man dreglar till. Men jag tex tänder på fina rumpor och brösten spelar inte ett dugg roll för mig :) Men som med all manlighet så tänder 1 man på ett par bröst följer dom andra med precis som hundvalpar:P Och jag har läst att det är naturligt att glo på bröst från minnen när man var bebis och skulle få sin mat. (onödig fakta :P) Man kan väll jämföra bröstens storlek med snoppen, det spelar ingen roll hur den ser ut det är vad du gör med den(dom) som räknas! :P

Hoppas du fick något svar! :)

// Kram Mini<3

W16
P22
Medlem

21 december 2012 12:37 | #17 W16

nej, det spelar ingen roll, iaf inte för mej, personligheten är det viktigaste som sagt ;)

zz22zz
P26
Medlem

23 december 2012 00:32 | #18 zz22zz

För mig spelar det ingen större roll men att va helt platt är kanske inte så snyggt och enorma silikonbröst som ger tjejerna ryggproblem är fan bara äckliga. Hälst ska brösten passa till kroppen

smokepure
P26
Medlem

27 mars 2013 22:23 | #19 smokepure

Liiite sent för att svara men så här är det.. I början tänker man visst, det gör inget om hon har små tuttar, det gör inget att hon har A kupa, man vänjer sig, och man tycker om dem ändå, men man vill gärna ha dem liiiite större ändå, bara för att man vill ha mer att leka med.

Tjejer vill också ha större tuttar om de går runt med A kupa t.ex. de vill ha någonting som man faktiskt kan visa upp..

Men i stora drag så kan man inte göra så mkt att fixa större bröst om man inte går upp i vikt/skaffar barn/ bröstimplant, men alla tjejer borde vara glada över det de har.

Kan ju vara lite jobbigt när pojkvännens chipstuttar är större än flickvännens?

Impius
F27
Medlem

12 april 2013 15:26 | #20 Impius

Kanske jag inte borde svara eftersom jag är tjej, men trots att jag inte är lesbisk kan jag väl ha åsikter om tjejers utseende?

Jag personligen tycker att det inte spelar nån större roll. Onormalt stora eller små bröst kanske inte är en höjdare (har själv bröst som en 10-11-åring trots att jag är 15 (åldern på min profil stämmer inte) så jag gillar inte riktigt min kropp...) utan lagom är bäst :D

Blir glad av att läsa alla killar som tycker att det itne spelar nån roll, att mitt emellan är snyggt och att både små och stora kan vara fint :) Till er killar vill jag hälsa en sak: ni behöver inte hålla på att svälta er och träna sönder er för att se bra ut! In my opinion är det mycket sexigare att se hälsosam ut än att ha magrutor. Hellre lite extra kropp än för lite, det blir mer att mysa med :)

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.