bin ladin död

1 2
IronyFist
P28
Medlem

2 maj 2011 19:53 | #21 IronyFist

Haha, det där med ögonen är intressant för ögonen råkar vara det i ansiktet som är mest likt på alla människor i världen. Lägg ihop två valfria personers som i klippet och du kommer se att deras ögon är troligtvis förvånansvärt lika...

Äh, Bin Laden är död och USA är ett steg närmare världsherravälde. Le och var glada bara.

asdasdasd
P39
Medlem

2 maj 2011 21:04 | #22 asdasdasd

http://302.se/bin_laden_is_alive.jpg

va i helvete? hittade denna nyss, vettefan, fake?

bblueshadoww
F22
Medlem

2 maj 2011 21:11 | #23 bblueshadoww

Skrivet av zerkhan View Post
Skrivet av bblueshadoww View Post
jo, men bara för att nazisterna fattade att det var meningslöst att döda judar så behöver det inte mena att al quaida älskarna kommer störta amerika och 2012 utbryter... ;)

Nepp, men moralen sjunker och en av deras största ledare är borta. Och vi vet alla från historien att när en stor ledare försvinner kan hela arméer brytas upp!
[/quote]eller bli värre. man kan aldrig förutspå med något som inte har hänt förut.

asdasdasd
P39
Medlem

2 maj 2011 21:21 | #24 asdasdasd

http://302.se/...a_pris_blocket.se/article

ser väl bra ut? gratis frakt å allt ^^

zerkhan
P26
Medlem

2 maj 2011 21:52 | #25 zerkhan

jo, men bara för att nazisterna fattade att det var meningslöst att döda judar så behöver det inte mena att al quaida älskarna kommer störta amerika och 2012 utbryter... ;)
Nepp, men moralen sjunker och en av deras största ledare är borta. Och vi vet alla från historien att när en stor ledare försvinner kan hela arméer brytas upp!

eller bli värre. man kan aldrig förutspå med något som inte har hänt förut.

Självklart inte, men det brukar vara så

Rutinerad
P27
Medlem

2 maj 2011 21:57 | #26 Rutinerad

Skrivet av Rutinerad View Post
Till Zerkhan: 1. De städade inte efter sig, de dödade alla och stack.
2. Anledningen till varför jag skrev att helikoptrarna mycket väl skulle ha kunnat skjuta sönder huset var för att berätta snabbt om helikoptrarnas kapacitet. Ett skyddsrum som du skrev skulle blivit förintat.

Bidra med något istället för att bli överbevisad gång på gång.

Läste du ens mitt inlägg!? Du besvarade inte på något sätt mitt inlägg och du har inte överbevisat ett enda av mina argument! Dödade alla och stack? Källa tack? Det tog alltså 40 minuter för dom att gå in i huset, döda Osama, hans sköld samt 3 talibaner och sedan kuta ut med Osama på sina axlar utan att hinna identifiera vare sig honom eller andra där inne. Segaste operationen ever, för övrigt så kunde man se på tv-bilder hur både Amerikanska samt Pakistanska militärer gick runt på/inuti huset...
Angående DNA hade dom DNA från hans syster tror jag det var sedan tidigare.

Åh herregud. Jag besvarade ditt påstående om att ett möjligt skyddsrum skulle ha räddat dem från fyra Black Hawks. Svaret är: Nej och där har du fel (därav överbevisad), ett skyddsrum skulle blivit raserat. Mina källor står dessutom klart och tydligt i mitt första inlägg, facepalm.

Och vem är du att bedöma att 40 min är långt för en operation utav detta slaget? Har du någon som helst erfarenhet?
Svaret är: Nej du kan inte lägga någon som helst kvalificerad bedömning om operationens längd, dessutom så har du ingen erfarenhet.

Detta börjar bli löjligt då du kommer med "för övrigt så kunde man se på tv-bilder hur både Amerikanska samt Pakistanska militärer gick runt på/inuti huset..." Dessa militärer spärrade av området efter att operationen var slutförd. De medverkade inte vid själva tillslaget. Angående DNA så fördes bin Ladins kropp till en flygbas i Afghanistan där man utförde en rad undersökningar av kroppen för att bekräfta att det verkligen rörde sig om bin Ladin.

Ifrågasätt inte saker du inte vet någonting om.

Fuser
P27
Moderator

2 maj 2011 23:58 | #27 Fuser

Svårt att tro att de skulle försöka sig på att fejka Usamas död såvida inte hela den amerikanska regeringen är kompletta imbeciller hela bunten. Det vore lite väl pinsamt för dem om Usama efter det här plötsligt hade tagit sig fräckheten att gå ut med ett hånfullt tillkännagivande att han inte alls är död. Det är en jäkligt dum idé att försöka fejka någons död om man inte själv har kontroll över personen ifråga och det tror jag jänkarna är mycket väl medvetna om.

Det var nog ett sammanträffande att de kom samtidigt, Obama var väl, förståeligt nog, trött på den där teorin om att han inte skulle vara född i USA. Han kan givetvis ha vetat att Usama skulle åka fast/dödas nu i veckan och därför valt att gå ut med födelseattesten samtidigt för att spä på sitt förtroende bland folket ännu lite mera när han ändå var igång med Usama, men det gör ju för den skull varken Usamas död eller födelseattesten falsk, men det kan ju säkert ha varit någon strategi från Obamas sida att båda nyheterna skulle komma tätt på varandra för och få folk att tycka, "han var visst amerikan och nu har han gjort slut på Usama också så honom röstar vi på igen".

zerkhan
P26
Medlem

3 maj 2011 08:15 | #28 zerkhan

Oh lawls! Läste fel att du skrev "Obamas vuxna son" och "Obamas yngre fruar" :D

TokigSvensk
P28
Medlem

3 maj 2011 09:06 | #29 TokigSvensk

Usama Bin-Ladin blev inte skjuten! Se sanningen här:

http://lista.se/...utit-usama-bin-ladin-1946

arebokert
P25
Medlem

3 maj 2011 18:50 | #30 arebokert

Skrivet av Fuser View Post
Svårt att tro att de skulle försöka sig på att fejka Usamas död såvida inte hela den amerikanska regeringen är kompletta imbeciller hela bunten.

Där har du det!

DavyJones
P27
Medlem

3 maj 2011 18:56 | #31 DavyJones

den bilden på osama är fejkad ja det är bekräftat men hörde på radion innan att de tänkte släppa bild på hans kropp och video på hans begravning för att stilla alla misstankar

zerkhan
P26
Medlem

4 maj 2011 12:23 | #32 zerkhan

Angående begravningen förresten! Man ville inte att hans grav skulle bli en "turistplats" samt att inget land ville ta emot honom...

zerkhan
P26
Medlem

4 maj 2011 12:23 | #33 zerkhan

Blev dubbelt av nån skum anledning :S

Swarley
P26
Medlem

4 maj 2011 23:17 | #34 Swarley

Haha finner det alltid lika roligt att folk alltid när något världsändrade sker hitta på konspirationsteorier....Hur mycket ni än *Harklar* älskar Bin Laden/Ladin så kan ni inte bara inse att grabbhalvan är död?! Nej Obama är inte bästa polare med Bin ladin och hjälpt han fly eller vafan ni nu tror händer..."Obama heter ju Hussein" haha men seriöst lägg ner för fan..Min polare heter Kasper Mohammed Pedersen, det låter ju inte så helt svenskt/nordiskt eller hur?
Kom igen nu skärpning för fan, ibland ifrågasätter jag friheten man får när mna varje gång ska komma på konspirationsteorier..

Master_Chief_150
P27
Medlem

5 maj 2011 07:45 | #35 Master_Chief_150

Nu kommer det bli ännu värre, javla skjutgalna amerikaner lol, varför satte dom inte han på deras hårdaste fängelse eller nått rofl...
Skjut först o tänk sen gg;Dbigsmile

exit
P35
Moderator

5 maj 2011 14:23 | #36 exit

De borde tagit honom till fånga och gett honom en rättvis rättegång. Då hade dom visat att de var bättre än dem, att de tror på det rättssamhälle och den demokrati som de påstår sig försvara. Att värderingar om människans rättigheter och värde gällde.

Nu har man mördat en obeväpnad man inför hans familj, bl.a en 12-årig dotter. En barbarisk gärning.

Swarley
P26
Medlem

5 maj 2011 21:48 | #37 Swarley

Skrivet av exit View Post
De borde tagit honom till fånga och gett honom en rättvis rättegång. Då hade dom visat att de var bättre än dem, att de tror på det rättssamhälle och den demokrati som de påstår sig försvara. Att värderingar om människans rättigheter och värde gällde.

Nu har man mördat en obeväpnad man inför hans familj, bl.a en 12-årig dotter. En barbarisk gärning.

Mja, men jag tycker en värld utan Osama Bin Ladin är en bättre värld, visst hans död gör säkert inte en sådan stor skillnad gentemot Terrorismen men det är iallafall en förbättring. För att försvara ett demokratiskt samhälle måste man ibland ta till åtgärder, Obama handlade rätt enligt mig då han har blivit utpekat som feg men nu visade han att han har mod som bestämde sig att gå igenom med en sådan farlig operation (var ju tänkt att dem skulle bomba huset först) vilket i sin tur kommer ge Obama mer stöd bland Amerikanska folket!

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.