det pisammaste ni nånsin gjort
29 augusti 2010 03:25 | #2 Avslutat konto
samma sak har hänt mej flera ggr man känner sej så jävla dum :P
29 augusti 2010 12:16 | #5 Avslutat konto
Alltså jag har ingen aning X.x men under nationella provet i femman (vet det var en evighet sen) så behövde jag verkligen lätta på trycket... Fisen vara nog i över 10 sekunder och eka fan i rummet. Fy fan va folk stirra, och snacka om det sedan i veckor x.x Få har fortfarande glömt det.
29 augusti 2010 15:33 | #6 schemil
Däckat på toaletten när jag var på kryssning, mer bakom berättelsen men det tänker jag inte prata om offentligt. Inte kul iaf när det blev bilder
30 augusti 2010 15:17 | #7 RiversWeezer
Det pinsammaste jag har gjort var när jag var i Tyskland.
Min kusin är 25 år och han sa till mig: Säg detta här till min flickväns vännina: Ich will einen dreier mit ihnen.
När jag sa det till hennes vännina så gav hon mig en sån konstig blick. Och blicken sa allt.
Nu förstår jag varför. Jag sa detta här på tyska: Jag vill ha en trekant med dig.
Efter denna upplevelsen ska jag ta reda på det innan jag säger något så vulgärt.
Jag bad om ursäkt och min kusin sa allt och hon bad om ursäkt över att hon slog mig.

P22
Medlem
26 mars 2010 22:02 | #1 jagochmohamed
Tja. Jag undrar vad det pinsammaste ni någonsin gjort är.
det var nog när jag snackade as mycket skit om en damp elev i min klass okså när jag vände mig om så stod han där och såg skit sur ut