Sjukaste ni gjort i skolan?
30 maj 2011 02:15 | #984 Anonym666
Jag har alltid velat typ nÀr man Àr ute och reser att man gÄr in i en random skola och har sex pÄ toaletten eller i korridoren, sen sÄ gÄr man bara dÀr ifrÄn som att inget har hÀnt!
Men det sjukaste jag har gjort Àr vÀl... att SPY!
30 maj 2011 07:58 | #985 Goldman431
Det hÀr kanske Àr lite snuskigt men det var inte jag som gjorde det men jag var med.
I 1:an sÄ avskydde jag min lÀrare sÄ en gÄng had hon ett hÄl i byxan, det hÄlet satt just vid röven sÄ en av mina amigos körde upp en penna dÀr och det vÀrsta var att hon inte mÀrkte det och dÄ sÄ gick hon runt med en penna i röven hela dan. ![]()
Hoppas hon har hittat den *fundersam* 
30 maj 2011 09:08 | #986 Master_Chief_150
I 1:an sÄ avskydde jag min lÀrare sÄ en gÄng had hon ett hÄl i byxan, det hÄlet satt just vid röven sÄ en av mina amigos körde upp en penna dÀr och det vÀrsta var att hon inte mÀrkte det och dÄ sÄ gick hon runt med en penna i röven hela dan.
Hoppas hon har hittat den *fundersam*
Hahahaha
30 maj 2011 22:04 | #988 DARKuS
Gjorde en riktig Grimas bakom en lÀrares rygg...lyckligtvis vÀnde hon sig om precis dÄ...aja baja! 
30 maj 2011 22:12 | #989 Swarley
Olyckligtvis*??
30 maj 2011 22:28 | #990 AnArchoz
Inte om du, med fyrhjuling, menar att du har sex med andra mÀn. DÄ Àr det bögigt.
30 maj 2011 22:44 | #991 DARKuS
Olyckligtvis*??
Nope, lyckligtvis Àr det ordet jag vill ÀnvÀnda. ![]()
31 maj 2011 00:43 | #992 Swarley
Nope, lyckligtvis Àr det ordet jag vill ÀnvÀnda.
SÄ du skriver alltsÄ att det var bra att hon kom pÄ dig nÀr du gjorde en grimas och sÀkert skÀllde ut dig eller nÄgot? The fuck?
31 maj 2011 07:08 | #993 Saga-Chan
mina kompisar började dansa pÄ bordet nÀr vÄr fröken gick ut ur klassrummet, men hon kom tillbaka efter 3 minuter, dÄ nÀstan alla hoppade runt i klassrummet o.O
31 maj 2011 13:31 | #994 Avslutat konto
jag och nÄgra andra var i killarnas omklÀdningsrum pÄ rasten 3 killar 4 med mig och 5 tjejer va hade tvÄl krig vi hade 3 st sprut tvÄlar och hÀllde vatten i dem och SLOG pÄ den bara jag en tjej och en annan kille blev blöta alla frÄga vad vi hade gjort vi sa ''vad konstigt vÀdret Àr idag'' men sen sa vi att vi Duschade en kran 20 meter frÄn skolgÄrden (vi gick i 5:an)
3-5:an nÀr alla Duschade i omklÀdningsrum kom alltid killarna och jag för sent till maten men vi hade sÄ kul vi tog kranen pÄ högsta styrka och slÀppte den sÄ sa vi ngt som var skit roligt men kommer inte ihÄg det.
Och min klass Àr bÀst!!!! men vi ska splittras snart
![]()
14 februari 2012 19:44 | #995 kimpa28
Rökt pÄ helt klart.utanför skolans antre. fy fan vilket adrenalin man fick nÀr nÄgon öppnade dörren till skolan och man gömde den stora jÀvla pipan ;) men har bara rökt dÀr 1 gÄng. / annars sÄ mÄste det ha varit 2 hinkar sÄp vatten + huvud koridor ;)
14 februari 2012 21:21 | #996 kimpa28
jag lÀste igenom ett antal av inlÀggen och dom flesta skolor vÀrkar vara helt cp ..
vi la ett hÀftstift pÄ en lÀrares stol, hon skrek till stÀllde sig upp och började skratta ...
kollade porr pÄ so lektionen, lÀraren skrattade och sa att det kunde vi göra hemma ...
skulle pÄ studie besök med klassen . jag gick ''vilse'' och hon gav mig inte frÄnvaro för att jag försökte ..
lÀraren drar roliga vittsar och berÀttar roliga historier pÄ vÄran so .. han vÀrkar inte bry sig sÄ himla mycket om att vi ska plugga.. men nÀr det Àr pro dags sÄ seger han Ät oss att ge jÀrnet. ;) vÄra lÀrare Àr sjysta och roliga.
vi brukar sluta allt frÄn 5 till 20 minuter tidigare pÄ varie lektion .. men dom Àr bra lÀrare ..
jag har hyfsade betyg nÄgra vg'n nÄgra mvg'n . och jag har inte gort en enda lÀxa pÄ 1.5 Är .. ni mÄste fan ha det dÄligt i skolan.
15 februari 2012 00:16 | #997 konjoja
en sjuk grej som just jag har gjort var att spola ner följande saker i skolans toalett:
En mössa
Ett par kvarglömda kalsonger i omklÀdningsrummet ^^
En banan(spolades inte ner)
Det har hÀnt andra sjuka grejer pÄ skolan. En kille i min parlalelklass drog av sitt punghÄr och eldade upp det sÄ det luktade pung i hela omklÀdningsrummet!! Sen hÀnde en annan sjuk grej att nÄgon okÀnd hade gjort en upperdicker pÄ skolans toalett!!!(googla pÄ upperdicker om ni inte vet vad det Àr).
15 februari 2012 18:07 | #998 Bahera93
Jag har inte gjort nÄgot speciellt men men brorsa har kört moped inne i sjÀlva korridoren i skolan, och en annan jag kÀnner runkade pÄ en lektion med en lÀrobok som, ja, tÀckte sjÀlva runket.
17 februari 2012 23:41 | #999 Trilogy
Jag befann mig pÄ min stol en hel lektion. Det var ganska vansinnigt!

P17
Medlem
29 maj 2011 23:52 | #981 pizzaroni
Jag och mina vÀnner fick en lÀrare att sluta.