Twilight

Snyggingen00
F28
Medlem

25 maj 2010 19:18 | #1 Snyggingen00

Vad tycker ni om Twilight
och skådisarna..
Själv tycker jag
att Robert Pattinsson är helt okejin_lovein_love

Failboat
P26
Medlem

25 maj 2010 19:23 | #2 Failboat

Läste boken på engelska, inget speciellt imo.

richardsont
P26
Medlem

25 maj 2010 20:20 | #3 richardsont

Förstår inte vad tjejer ser i Robert Pattinson. I verkligheten ser han ut som om han inte har duschat sig på tre månader.

Zovox
P26
Medlem

25 maj 2010 20:40 | #4 Zovox

på min tid sög vampyrer blod, inte k*k

Borttagen medlem

25 maj 2010 20:43 | #5 Avslutat konto

Skrivet av richardsont View Post
Förstår inte vad tjejer ser i Robert Pattinson. I verkligheten ser han ut som om han inte har duschat sig på tre månader.

Har du sett honom i verkligheten?

Tycker själv inte att han är speciellt snygg i filmerna eller någon annan stans. Däremot har han en charmig karaktär i filmerna. =)

metallica2
P25
Medlem

18 juni 2010 18:41 | #6 metallica2

Den där Robert eller vad fan tönten nu heter är inte riktig i skallen. Hatar alla de där jävla skitfilmerna, vadfan är det som är så coolt med att deras hud lyser när solen lyser? DE SKA BRINNA UPP OCH BLI TILL ASKA, SKRIKA OCH FÖRBANNA DE DÖDLIGA TILL FASTA!

Borttagen medlem

18 juni 2010 19:05 | #7 Avslutat konto

filmerna är väldigt bra.
rob och kristine är väldigt duktiga skådespelare!
men jag förstår inte heller vad alla dom andra tjejerna hittar i honom.
tycker som Tralala,han har en väldigt charmig karaktär.

CaptainAwesomeXD
F25
Medlem

18 juni 2010 19:20 | #8 CaptainAwesomeXD

Har läst böckerna, sett filmerna som har kommit ut. filmerna suger verkligen, HEMSKA! små delar av böckerna var okej, men hela grejen gjorde mig arg.
Edwards karaktär är inte charmig, det är en chauvinistisk karaktär som underhåller idén om att män ska kontrollera sina kvinnor och att kvinnor är svagare(inte bara fysiskt utan även psykiskt) än män(hela böckerna verkar propagera för detta, inte bara just edward-karaktären).
Böckerna är även fulla av mormon-propaganda, inte för att jag har något emot mormoner, -folk får tro som de vill, men jag tycker inte att man ska fylla böcker med propaganda.
Böckerna är dåligt skrivna med för många upprepningar och konstig uppbyggnad av vissa meningar.
Självaste historien i sig är även fruktansvärd och så hemskt förutsägbar.

Jag vill även lägga till, riktat mot de som kommer svara "Om du nu hatar twilight så mycket, varför läste och såg du de då?" Jo, nu är det så att jag såg filmerna därför att vissa av mina polare älskar twilight och jag har sett filmerna när jag har varit med dom, för att inte vara otrevlig. Böckerna läste jag för att jag var utomlands, alla böcker jag hade haft med mig var slut, och jag hade ett stort infekterat sår i mitt ben vilket inte tillät mig att gå ut.

-Min ärliga åsikt om Twilight.

aleks99
P21
Medlem

3 juli 2011 01:12 | #9 aleks99

exakt! jag fattar inte hur han kan vara världens snyggaste man, det är säkert för han har mycket pengar . om han skulle vara fattig skulle alla tycka han va ful. men så fort man har mycket pengar blir man typ världens snyggaste. jag är så jävla trött på det.

aleks99
P21
Medlem

3 juli 2011 01:13 | #10 aleks99

exakt! jag fattar inte hur han kan vara världens snyggaste man, det är säkert för han har mycket pengar . om han skulle vara fattig skulle alla tycka han va ful. men så fort man har mycket pengar blir man typ världens snyggaste. jag är så jävla trött på det.

Borttagen medlem

3 juli 2011 01:15 | #11 Avslutat konto

fruktansvärt överskattade filmer imo...

Swem
P22
Medlem

2 oktober 2011 19:45 | #12 Swem

Jag har varken läst eller sett dom, så jag vet inte.

skatezz98
P22
Medlem

2 oktober 2011 20:05 | #13 skatezz98

jag vet inte

Liljedal
F23
Medlem

2 oktober 2011 22:25 | #14 Liljedal

Tycker dem bara är riktigt tråkiga . Dagens vampyrfilmer är ju töntiga .
Buffy får räcka för mig . blushing

Newfag
P23
Medlem

2 oktober 2011 22:52 | #15 Newfag

Skrivet av Ett_Namn View Post

Du bumpar en tråd bara för att säga att du inte har en åsikt om ämnet?
Blasphemy!

brainfuck
P22
Medlem

3 oktober 2011 14:34 | #16 brainfuck

Skrivet av GrizzlySallad View Post
Skrivet av Ett_Namn View Post
Du bumpar en tråd bara för att säga att du inte har en åsikt om ämnet?
Blasphemy!

+100

Twilight-böckerna är ju väääääääääärldens säääääääääämsta.

Darkknightofjesper
F33
Medlem

29 november 2011 13:42 | #17 Darkknightofjesper

jag gillar roberts ansikte

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.