funderar på att göra Let´s play
5 juni 2012 11:53 | #2 trojahataren
hej... jättekul att du vill göra let´s play :)
min kompis testade för några veckor sedan och han repeterade sig väldigt mycket så när du filmar... tänk på att inte säga samma sak för många gånger då det kan bli irriterande :) jag tycker personligen att du borde spela METRO 2033 då det är ett väldigt bra spel... men cryostasis är med ett bra förslag för jag tror inte det är så många som har sett det jag tycker metro 2033 om du ska välja något av dom men det finns många roliga spel att göra let´s play på :)
5 juni 2012 22:18 | #3 jojje00
kör amnesia då får du ganska många visningar många gillar att se andra bli rädda
5 juni 2012 22:25 | #4 nofearlegend
Har aldrig gillat Let's play videos men gillar däremot longplays. :P,
6 juni 2012 00:51 | #5 gormiti100
Gör en lets play det e skit skoj, kör på engelska för då kan du få mer views från dom som kommer från usa etc. metro 2033 skulle vara ett bra spel att köra på :)
6 juni 2012 11:08 | #6 LAXOR93
@jojje00... jag vill inte köra amnesia för alla gör let´s play på den nu när pewdiepie blev så framgångsrik med den... och jag vill inte kopplas till att vara en pewdiepie wannabe... pewdiepie har en egen stil och det ska han få fortsätta ha så jag ska köra mitt egna race men om ni har tips på spel jag kan spela så kom fram med dom :) om ingen tipsar innan nästa helg så bestämmer jag mig mellan cryostasis och METRO 2033 lutar mot METRO just nu. tack för svar och jättetack för att ni visar intresse :)

P19
Medlem
5 juni 2012 10:08 | #1 LAXOR93
hej... nu är det såhär då att jag hade tänkt göra en let´s play på något spel... men nu undrar jag vad ni tycker
1. tycker ni att jag överhuvud taget ska testa att göra en let´s play?
2. vilket språk ska jag göra den på? Svenska/engelska (ganska bra på båda)
3. vilket spel? Metro 2033, Cryostasis The Sleep Of Reason, OSV...
är tacksam för svar :)
ha en bra dag och en bra sommar :)
min kanal är: https://www.youtube.com/LAXOR93