AMNESIA!!!(13 år)

1 2
chriss
P29
Medlem

23 november 2011 10:05 | #21 chriss

Det var underhållande men det hade dock varit roligare på svenska. Det finns tillräckligt många engelska reviews och jag tror inte du kommer få tillräckligt många views för att ens märka om det är globala tittare eller bara svenska.

Gör en på svenska för då kan du antagligen kommentera videon lättare.
Men som sagt var det faktiskt väldigt underhållande :P

Edit: Slog du i huvudet i nått i slutet? :D

cageoffun
P21
Medlem

23 november 2011 10:09 | #22 cageoffun

Haha nej slog upp mitt knä i skrivbordet x)

zerkhan
P25
Medlem

23 november 2011 11:02 | #23 zerkhan

Skrivet av SwedeMontages View Post
Håller med de andra

"Läs mitt svar..... Hur kan man va 18 år och anklaga en 13 åring att han tar saker..."

Tycker det är mycket väl rimligt att en 18 åring skulle kunna anklaga personer i vilken ålder som helst, att blocka personen i fråga för utan att kunna föra en diskusion är bara omoget.

"zerkhan tänk efter vrf jag blocka dig och väx upp.... Du e 18 år och ger dig på jag som e 13 år och vill bara ha lite kul....... Newfag see på ditt namn och gå . tack"

Det där var bara för mycket... be en 18 åring växa upp för att en 13 åring inte kan behärska sig?!
jag checkar ut

Word. Vad har det för relevans med åldern? En 13 åring kan väl diskutera, eller? Att du är 13 eller 25 spelar ingen roll när du försöker få tittare genom att härma någon annan!

Skrivet av cageoffun View Post
Vad e blocken till för annars han e ju bara dryg han e en sån som bara surfar på nätet för att hata.. Och se närköpte Pewdie copyright på hellllo ahhhhhhhhh

Nepp, det gör jag inte. Kolla andra inlägg, jag diskuterar, springer inte runt o "hatar"... Han har inte copyright men du vet, jag vet och många andra vet att det du gör är att härma någon annan. Kom på något eget för att vara rolig, mycket bättre!

cageoffun
P21
Medlem

23 november 2011 11:22 | #24 cageoffun

Ska försöka! FörlåtJag tar bort din block!

zerkhan
P25
Medlem

23 november 2011 16:47 | #25 zerkhan

Du blockade mig igen så jag svarar väl här då. För att du länkade videon här, då kollade jag på den.
Sen kan jag väl ge dig tips för o va snel, för det första så borde du snacka Svenska istället. Det låter ärligt talat halvtaskigt med din engelska som du försöker göra till hela tiden. För det andra, gör inte till rösten hela tiden och hitta på eget =)

Newfag
P22
Medlem

23 november 2011 17:16 | #26 Newfag

zerkhan tänk efter vrf jag blocka dig och väx upp.... Du e 18 år och ger dig på jag som e 13 år och vill bara ha lite kul....... Newfag see på ditt namn och gå . tack

Hur är faktumet att jag kritiserar dina (skitiga) videos relaterat till att jag är ny på ett forum? (Vilket jag förövrigt inte är)

zerkhan
P25
Medlem

23 november 2011 17:48 | #27 zerkhan

Han verkar ha en oslagbar förmåga att dra upp totalt irrelevanta saker.

chriss
P29
Medlem

23 november 2011 19:29 | #28 chriss

Skrivet av Newfag View Post
zerkhan tänk efter vrf jag blocka dig och väx upp.... Du e 18 år och ger dig på jag som e 13 år och vill bara ha lite kul....... Newfag see på ditt namn och gå . tack
Hur är faktumet att jag kritiserar dina (skitiga) videos relaterat till att jag är ny på ett forum? (Vilket jag förövrigt inte är)

Du kan inte cykla va? Nä, du är ju ganska ny på forumet så. SUCKER!

Newfag
P22
Medlem

23 november 2011 20:50 | #29 Newfag

Skrivet av chriss View Post
Skrivet av Newfag View Post

Du kan inte cykla va? Nä, du är ju ganska ny på forumet så. SUCKER!

Har snart vart här i 4 år om någon månad :p

IronyFist
P27
Medlem

23 november 2011 21:43 | #30 IronyFist

Är ju bara att klicka på Newfags (eller som jag föredrar; Grizzlys) namn så ser man ju att han varit medlem sen 2008, typ 3 juni eller nåt. Hann glömma på den tiden det tog att kolla och skriva detta...

arebokert
P24
Medlem

23 november 2011 22:02 | #31 arebokert

När det ändå pågår en diskussion om registreringsdatum så kan jag ju passa på att fråga vad "Medlem sedan begynnelsen" betyder? Jag har nämligen varit registrerad här i en väldans många år, och det står skrivet så på min forum sida. Betyder detta att jag var registrerad på sidan redan innan forumet startade? Jag kommer faktiskt inte ihåg om forumet på jesper.nu en gång ej existerade. Fanns det endast online spel och andra länkar från början? Det var så fasligt länge sedan så jag kommer inte ihåg.
Någon som jag upplysa på om hur det ligger till?

Newfag
P22
Medlem

23 november 2011 22:27 | #32 Newfag

Skrivet av IronyFist View Post
Är ju bara att klicka på Newfags (eller som jag föredrar; Grizzlys) namn så ser man ju att han varit medlem sen 2008, typ 3 juni eller nåt. Hann glömma på den tiden det tog att kolla och skriva detta...

2008 någongång i Januari vill jag komma ihåg :3

Skrivet av arebokert View Post
När det ändå pågår en diskussion om registreringsdatum så kan jag ju passa på att fråga vad "Medlem sedan begynnelsen" betyder? Jag har nämligen varit registrerad här i en väldans många år, och det står skrivet så på min forum sida. Betyder detta att jag var registrerad på sidan redan innan forumet startade? Jag kommer faktiskt inte ihåg om forumet på jesper.nu en gång ej existerade. Fanns det endast online spel och andra länkar från början? Det var så fasligt länge sedan så jag kommer inte ihåg.
Någon som jag upplysa på om hur det ligger till?

Har för mig att Jesper.nu har vart igång sedan 1998-1999, jag vet faktiskt inte, men något åt det hållet!

GWalme
P25
Medlem

24 november 2011 03:29 | #33 GWalme

På något sätt är det nödvändigt att se detta klipp:
http://www.youtube.com/watch?v=VdUE7z0_HyY

cageoffun
P21
Medlem

24 november 2011 18:48 | #34 cageoffun

Haha jag körde baldo´s discovery här e länken ! http://www.youtube.com/...POK8Y&feature=feedbul

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.