Cube World (Nytt spel!)

minidrekk
P28
Medlem

10 juli 2013 16:05 | #1 minidrekk

Tjena alla som sitter på Jesper :)

Finns ett riktigt kul spel som precis kommit ut (Alpha) som kallas Cube World, det är ungefär en blandning av World of Warcraft (rpg)/Adventure och Minecraft (grafik/stil)

Spelet kan köpas på www.picroma.com/buycubeworld men dom har problem med sidan just nu, massor av ddos attacker som kommer in och krashar shoppen. Spelet kostar 20$ / 15? / 12 GBP och ni betalar en gång och får alla updates som kommer :)

Mer info om spelet kan hittas på www.picroma.com

-

Så har någon här testat spelet? Vad tycker ni om det och har ni något ni tycker kan förbättras? Själv gillar jag spelet riktigt mycket nu men tycker att det borde finnas mer content (Vilket kommer komma i senare uppdateringar)

Undrar också ifall nån annan vill spela lite är Level 40 Ranger just nu ungefär :)

Litet klipp: https://www.youtube.com/watch?v=oIGATRvMcxU

(Casters NPC har 100% chans att träffa dig nästan) :(

IronyFist
P27
Medlem

10 juli 2013 17:49 | #2 IronyFist

Har själv inte testat det än, men det verkar vara grymt. Min bror piratade det igår efter att jag berättade om det och har spelat det i långt över 12 timmar bara sen igår, så jo, bra är det nog med tanke på hur kräsen han tenderar att vara med spel

Själv så ska jag köpa det så snart sidan funkar igen.

minidrekk
P28
Medlem

10 juli 2013 17:55 | #3 minidrekk

Citat:
Citat av: IronyFist
Har själv inte testat det än, men det verkar vara grymt. Min bror piratade det igår efter att jag berättade om det och har spelat det i långt över 12 timmar bara sen igår, så jo, bra är det nog med tanke på hur kräsen han tenderar att vara med spel

Själv så ska jag köpa det så snart sidan funkar igen.

Jag hade själv väntat på det här spelet ända sen det blev typ "announcat" för ungefär 2 år sedan och hade några kompisar som inte tyckte det såg kul ut och generellt bara spelar typ LoL och Cod eller liknande. Båda dom köpte det och sitter och lirar som galningar och tycker det är ruskitg kul :)

lillboda
P29
Medlem

26 juli 2013 21:28 | #4 lillboda

vi kan köra :) heter williamlindqvist2 på skype :)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.