Sugen på ett taktikspel?

Karevi
P17
Medlem

10 juli 2012 02:56 | #1 Karevi

Tjenare!

Om du som jag tycker om att spela ganska enkla, simpla spel som inte kräver väldiga massor med tid online så vet jag ett spel ni kan spela. Ni har antagligen hört talas om det, det kallas för Travian.

Spelet går kort sagt ut på att bygga upp dina städer och utveckla ditt imperium och krossa andra spelare som motsätter dig på krigsfältet.

Det finns tre stammar att välja på, de fredliga gallerna, de barbariska germanerna och de mäktiga romarna, själv spelar jag som german denna rundan!

Om någon känner sig peppad i att gå med, använd då gärna den här länken när ni registrerar: <span class="link">http://www.travian.se/?uc=se2_10333</span>

<span class="link">
Och nu innan någon kommer in hit och säger att jag bara gör det här för att hjälpa mig själv, ja visst, det hjälper mig om ni använder den länken, något måste jag ju få ut. Innan ni nu stänger rutan så låt mig bara säga detta, jag kommer inte få någonting innan ni grundar eran andra by! Vilket är anledningen till att jag tänker hjälpa de som registrerar! Min by ligger i nord-öst. </span>

<span class="link">Skriv till mig om ni går med, samma namn där som här!
</span>

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.