Nerdgasm TES online!
26 juni 2012 10:01 | #2 Renameme
Wow är egentligen inte en fallande stjärna bc det kostar i månad den det blir för dyrt och dom testar lol helt gratis men sisådär tråkigt och därför går 1 miljon dit en kommer 2 miljoner gå bort från wow bc kung fu panda osom jag tycker verkar ganska kul men då kommer dom testa det hos polare och tycka det e kul och 3 miljoner tillbaka men blizzard kunde iallafall sänka 2 mån priset till 149 istället för 249 Tes verksar sisådär men det kommer inte slå WoW tro mig
26 juni 2012 19:35 | #3 puq123
TES online kommer vara så jävla roligt. Jag kommer nog köpa en ny dator bara för det!
26 juni 2012 20:17 | #4 sheep326
Dock blir WoW bara enklare och enklare vi spelare som var med från början vill ha det tvärtom altså mer utmaning. SWToR blev ju inte lika stort som WoW men dom tog fortfarande många spelare. Tänk dig att WoW började med Warcraft som nu mera är ett ganska dött spel som få spelar men TES har ett färskt spel som har ett stort antal spelare sen släpper de ett till. WoW kommer ju aldrig att sjunka lika lågt som runescape eller andra värdelösa MMORPG spel men dom kommer att sjunka till andraplatsen när TES online släpps det kommer ju nya spel också. WoW var ett bra spel tills de fick panik när spelare slutade då dom gjorde allt lättare och bara starta något paniklösnings skämt med en hel jävla kontinent som ingen visste fanns. Om TES tänker så bör dom göra ett utmanande spel mer utmanande än WoW för då kommer de som blev missnöjda med cataclysm och SWTor att gå med i TES. Tänk dig nya spelare , missnöjda WoW spelare, missnöjda SWToR spelare och TES fans som följt serien. Det kommer att bli fantastiskt dock vet man inte hur länge dom regerar när det kommer nya spel och expansioner. Kanske WoW slår tillbaka med bra expansion eller patch vi får helt enkelt vänta och se. Kommer också köpa ny dator :)
10 juli 2012 18:23 | #5 MajorLenny
"Vi spelare som var med från början" Du spelade alltså wow när du var 7 år? Okej.
TES=The Elder Scrolls Det första släpptes 1994, WoW 2004. (EU 2005)
Om du nu sitter och säger att WoW inte är utmanande då vill jag se dig ligga på top 5% högsta arena rating EU, GotDS raider fullt ach, och när vi väl pratar om achevements kan du väl skrapa ihop sisådär 13k ach points? Det ska väl inte vara någon utmaning enligt vad jag har förstått av att läsa din lilla tråd eller?
Btw när du skrev "snabbt avsluta expansionen" vad menar du med det? Jag tycker slutet på Wotlk liknade det vi har på cata nu ganska mycket och vad jag minns så slutate inte så jävla många i slutet av wotlk. Vi säger så här (behöver inte vara korrekta siffror i det här exemplet) I slutet av Wotlk hade WoW 10 miljoner spelare, när cata kom köpte ytterligare 2 miljoner spelet för att pröva på cata, när de sedan slutade efter att ha prövat cata sjönk antalet när på 10 miljoner igen, där vi är idag. Minns att Gamereactor skrev att någon på Blizzard skrev att WoW har slutat sjunka och ligger stabilt på 10,4 miljoner spelare, det är vad jag minns iaf. Btw igen, Wotlk släpptes 2008 och cata kom 2010, MoP kommer troligtvis i slutet av detta år eller 2013. Wotlk var inne i 2 år, cata också 2-3 år, så jag förstår inte vart du har fått att de ska avsluta expansionen snabbt som fan, tycker Blizzard tar det väldigt lugnt faktist.
Men kommer ändå att kolla in TES online bara för sakens skull.
11 juli 2012 00:38 | #6 sheep326
Jag tröttnade på att läsa ditt svar MajorLenny men min åsikt är att wow är på väg att dö och TES online har stor chans att bli större än WoW.
11 juli 2012 09:57 | #7 MajorLenny
Jag tröttnade på att läsa ditt svar MajorLenny men min åsikt är att wow är på väg att dö och TES online har stor chans att bli större än WoW.
Har du äns sett något gameplay?
Man kan tro att TES online är ditt sista livshopp och om det failar kommer du att dö, därför försöker du få folk som spelar wow att inse att det inte är värt att spela och att de ska komma och spela TES istället.

P16
Medlem
26 juni 2012 06:07 | #1 sheep326
Jag kollade på TES online gameplay trailer och om det är så j*vla bra som det ser ut så kommer det att slå alla stora MMORPG spel som WoW och SWToR. Jag menar att WoW är en fallande stjärna med paniken när spelare började sluta och helt plötslig bara göra spelet enklare och snabbt som fan avsluta expansionen och bara starta på ett nytt som är ett skämt. Enligt mig så ser grafiken och gameplayen mycket bättre ut i TES online men det är fortfarande en trailer som göra att folk vill köpa spelet men om det är så bra som det hittills framstår tror jag att det kommer att ta över MMORPG genren totalt! Vi får vänta och se tyckte det stod nåt om hela Tamriel (Världsdelen som man spelar i TES finns mer delar som man inte spelar i) skulle vara med vilket är väldigt stort. Release 2013 write your thoughts!