LoL 5v5 Ranked Team
12 juni 2012 15:20 | #2 jojje00
Hej är det ok om jag joinar är lvl 30 har snart 500 wins och jag är 11 och är inte så dryg tror jag :P men jag är bäst med ad eller tank jag kan köra alla dagar fast kör typ 2 matcher per dag och heter D3PP3L och på skype heter jag jojje002 tror jag
14 juni 2012 18:38 | #3 Lycka500
Chao! Jag är 16 år och skulle vilja iallafall testa och se ifall det går ihop att lira med er/dig,
Är född 1995.
Spelar allt möjligt, ad,ap och tank såklart :)
Lycka500 som skype namn, och ingame MasterConsalez
Döm mig inte efter winsen, ska absolut inte skylla ifrån mig på något vis iaf....
Efter som det blir sommarlov nu så har jag bra med tid, fårse hur det bli med jobb etc men som sagt nåt game per dag går ju alltid om inget annat hindrar en...
20 juni 2012 02:49 | #4 Lycka500
Kom igen nån som vill spela nu ? Heter lycka500 på lol och kör med fake acc på lvl 10 annars har jag ett lvl 30 men just nu håller jag på med ett nytt

P15
Medlem
11 juni 2012 22:02 | #1 prolelle
Tja folk, söker spelare för 5v5 ranked team. Jag spelar på EU Nordic/East.
Är level 30 har 520 wins och kan spela all roller. Söker spelare som är minst 14 år gammal. Tanken med att du ska vara minst 14 år är att då har du iallafall börjar mogna och inte är envis och dryg mot andra spelare ifall du är 12 och 13 (vet att inte alla är så men vissa)
Så hör av er till mig ifall du är intresserad och skriv följande:
Vilken roll är du bäst med.
Skypenamn kan vara bra ifall jag hittar ett lag.
Ålder.
Tjej eller Kille. (Kanske inte spelar någon roll)
Och vilka dagar du kan spela på samt tid.
MVH: Prolelle
PS: Heter TSG SandMan på LoL om du vill kolla min profil.