Let's play & Let's flash
24 juni 2012 15:12 | #2 chriss
Vill egentligen inte bumpa en tråd som ingen skrivit i, men give-away'en är påväg att nå sitt slut och vi vill nå ut till de som fortfarande inte fått chansen.
Det är dessutom några nya videos sen jag senast skrev :)

P23
Medlem
11 juni 2012 20:43 | #1 chriss
Hej. Jag och en kompis från Australien håller för närvarande på med att göra en Let's play och en Let's flash-kanal på youtube. Jag pratar förvisso engelska när jag spelar amnesia, men jag tror ni skulle gilla det iallafall! Jag har sett några trådar om amnesia-videos här i forumet och jag har sett att många fått bra support från er också! :)
Så jag tänkte att jag kunde dela med mig av mina Amnesia-videos också, och hoppas att ni är lika hyggliga mot mig :P Jag är förvisso inte så bra på engelska, men jag hoppas ni tål lite Svengelska. :)
Vi gör somsagt dessutom Let's Flash-serier, som är lite mer "annorlunda". Vi har försökt hitta andra som gör det, men jag tror vi är ganska egna med det! :D Vi spelar oftast multiplayer-flash-spel och det är ganska underhållande att se på när vi (Mest jag) failar i dem! :D
http://www.youtube.com/user/SuperGamingBros64
Jag hoppas inte detta räknas som spam, för det är inte min avsikt!
Ni får hemskt gärna komma med kritik också, för det är alltid bra! :)
TACK!
EDIT: Det är jag som är CeeCaar, om ni undrar. :P
EDIT2: Vi funderar dessutom på att skaffa ArmA och spela Day Z-moddet (tror jag det heter) det verkar ganska underhållande. :)