hjälp?

1337SeBBe
P23
Medlem

4 april 2012 13:32 | #1 1337SeBBe

tjenare nu äre så att jag och mina kompisar var på landet och min kompis sa att därborta har det inte bott någon på typ 3år, så vi gick dit och kolla lite det stog en bil och en husvangn där som vi började slå sönder vi slog sönder i stort sätt hela bilen (som vad jag uppfattade ingen ägde) och slog sönder husvangnen med yxa, det stod även ett garage med en garage port som vi förstörde och försökte bryta upp. Så fick jag reda på idag att polisen varit där och att en **** har tjallat på oss men jag undrar vad kan man få för straff ? enligt min kompis var det ju övergivet OBS är 14år.

Spelberoende
P18
Medlem

4 april 2012 14:07 | #2 Spelberoende

Grattttttis mannen :P

Det är stor risk att DU/eller din familj och dina polare får pröjsa för grejerna men du kommer nog inte åka in på ungdoms (fängelse), för du är för ung.

Tror nog att du inte ska tro på så mycket rykten från dina kompisar.

TROLL TRÃ…D?

1337SeBBe
P23
Medlem

4 april 2012 14:23 | #3 1337SeBBe

grejen är att polisen hadde varit där förut för det varit inbrott i området, men har redan 2prickar i registret eller vad man ska säga :P nej ingen troll tråd.

Nickieponken
P20
Medlem

4 april 2012 15:12 | #4 Nickieponken

Du måste updatera drivrutinerna för ditt grafikkort för att polisen inte ska kunna spåra dig, gör de så e allt chill sen :)

Kebabriddare
P23
Medlem

4 april 2012 18:44 | #5 Kebabriddare

Om du redan har 2 prickar i registret så får du skylla dig sj om du inte kan hålla dig på mattkanten och uppföra dig i samhället. Hoppas du får dryga böter! :)

1337SeBBe
P23
Medlem

5 april 2012 02:09 | #6 1337SeBBe

uppföra o uppföra var full på almänn platts eller ngt skit sen så bestämmde skolan sig för att jag var skylldig till försök tilll skadegörelse genom brand... Men bilfan var övergiven och fungerade inte samma sak gällande husvagn och garage enligt min kompis då.. OCH vi gör väll alla misstag i livet?

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.