Problem med battlefield

ZZtupp
P24
Medlem

5 november 2011 21:30 | #1 ZZtupp

Tja! Jag kan inte spela multiplayer i battle field bad company 2. Varje gång jag försöker connecta så står det "Failed to connect to EA online". Någon som har samma problem? Det funkar även inte att spela medal of honour mulitplayer.

Bahera93
P28
Medlem

6 november 2011 20:30 | #2 Bahera93

Är du helt säker på att ditt internet fungerar? Alltså typ google, facebook o.s.v.

konjoja
P24
Medlem

6 november 2011 20:38 | #3 konjoja

Skrivet av Skrillex View Post
Tja! Jag kan inte spela multiplayer i battle field bad company 2. Varje gång jag försöker connecta så står det "Failed to connect to EA online". Någon som har samma problem? Det funkar även inte att spela medal of honour mulitplayer.

JAG TROR JAG VET VAD DET BEROR PÅ. Om allt annat funkar med internet så vet jag varför det vara inte funkar på xbox. du måste ha skrivit i din gamertag att du är minst 16 för att spela BF3 multiplayer, annars går det inte. Om du inte är minst 16 i din gamertag så får du tyvärr göra en ny :( eller vänta tills du är 16....

ZZtupp
P24
Medlem

6 november 2011 21:13 | #4 ZZtupp

Det har inte med min ålder att göra, ibland så funkar det att spela men för det mesta så står det bara "Failed to connect to EA online".

konjoja
P24
Medlem

6 november 2011 21:53 | #5 konjoja

testa att starta om modemet, fast det har du nog gjort. kör du trådlöst eller kör du lokalt i xboxet?

jaytechnos
P25
Moderator

6 november 2011 22:27 | #6 jaytechnos

Hur snabbt internet har du? :P

Dovahking
P20
Medlem

10 november 2011 15:20 | #7 Dovahking

jag köpte battlefield 3 förra veckan. Funkar inte för huvudtaget..

vaith
P25
Medlem

10 november 2011 17:13 | #8 vaith

JollSSter, Är du säker på att din dator klarar av det?

kolla om datorn klarar av alla kontroller på (Can you run it?) Om inte kommer det komma upp varings grej och där står problemet!

Dovahking
P20
Medlem

11 november 2011 06:56 | #9 Dovahking

nej det är det att när jag ska starta det så kommer jag in på battlelog, då man ska logga in med sitt origin konto. jag kan logga in på origin med lösenord och epost/användarnamn men jag kan inte logga in på battlelog med samma lösenord användarnamn, etc etc...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.