Ny sak jag hört om 2012 från forskarna xD bör läsa

1 2 3
Joxson
P27
Medlem

11 februari 2011 01:54 | #21 Joxson

Skrivet av MadHatter View Post
Skrivet av Joxson View Post
Saken med robotar är att det kommer ta ett bra tag innan de vinner över oss! Vi skapar dem, dvs att vi bestämmer över dem:P
Sen om det skulle börja gå överstyr är det inte så svårt att stänga av robotar:P

Jag tror nog att du blandar ihop robotar med AI

Hahaha, jag känner mig fett fail just nu^^
Jag går teknik-robot men fattar inte vad du menar (A) XD

Brunette96
F24
Medlem

16 februari 2011 17:00 | #22 Brunette96

nej hoppas att vampyr kmr att komma..

LordDante
P26
Medlem

16 februari 2011 17:03 | #23 LordDante

Saken med robotar är att det kommer ta ett bra tag innan de vinner över oss! Vi skapar dem, dvs att vi bestämmer över dem:P Sen om det skulle börja gå överstyr är det inte så svårt att stänga av robotar:P

Jag tror nog att du blandar ihop robotar med AI

Hahaha, jag känner mig fett fail just nu^^
Jag går teknik-robot men fattar inte vad du menar (A) XD

Ha menar artificiell intelligens, dvs. intelligens som är skapad, det syftar på intelligenta datorer...

MadHatter
P27
Medlem

16 februari 2011 17:03 | #24 MadHatter

vampyrer, pff det har varit nog med fjolliga vampyrer i media.

Brunette96
F24
Medlem

17 februari 2011 06:26 | #25 Brunette96

[q

VAMPYRER!!!!in_love

Joxson
P27
Medlem

17 februari 2011 20:54 | #26 Joxson

Skrivet av Lord305 View Post
Ha menar artificiell intelligens, dvs. intelligens som är skapad, det syftar på intelligenta datorer...

Jaaaha! hade du skrivit utan förkortning hade jag fattat :P

Joxson
P27
Medlem

17 februari 2011 20:54 | #27 Joxson

MadHatter
P27
Medlem

17 februari 2011 23:00 | #28 MadHatter

Ah i see, trodde du förstod då AI är en vanlig förkortning av det. :)

Sarkasm
P25
Medlem

17 februari 2011 23:10 | #29 Sarkasm

Kul är det när det finns någon källa för det som visar att idiotin finns och påståendet stämmer. Att någon tolvåring säger det till sin klasskompis på skolgården gör det inte kul...

Borttagen medlem

17 februari 2011 23:29 | #30 Avslutat konto

+199999999991110010101001!!!!!!

Borttagen medlem

18 februari 2011 05:27 | #31 Avslutat konto

MUSSE PIGG FINNS PÅ RIKTIGT! >:C
han finns i disney world!11!11!one!eleven!!!2!

LÅNGBEN FINNS MED!

MajorLenny
P25
Medlem

18 februari 2011 14:45 | #32 MajorLenny

Fan vad onödig tråd.

HylseBooy
P25
Medlem

20 februari 2011 16:11 | #33 HylseBooy

jag hörde att dom sa att gud kmr straffa männsikan 2012 med att paja världen wtf gud förlåter ju alla sägs det omg!!

psykisktinstabil
P23
Medlem

20 februari 2011 17:25 | #34 psykisktinstabil

det får gärna komma zoombisar för min den :D då kan man ju kötta med ett baseball trä (Y) ASUUM

Dahlolingdude
P20
Medlem

20 februari 2011 17:40 | #35 Dahlolingdude

Skrivet av Sthlmgirl2 View Post
zombies kan inte ens existera. så nej. dock kan det komma maskiner i sånna fall. vi eger maskinerna nu, så de kanske vill ha revanch, vad vet jag. de kan vara så att maskiner kommer födda oss. matrix story är sann. dock när vi är födda så vet maskinerna att dom inte endå har en chans. de förlorar på nolltid. maskiner ärsetter djuren. djuren är dock värre. så det är inga problem att dom kommer. maskinerna kommer egentligen för att sålla bort dom sämsta människorna, så bara det föds människor med ett öde som gör världen bättre. just nu födds det människor som inte ensgör världen bättre. djuren gör att det är så. tycker man synd om djuren, tycker man synd om de svaga. det är inget fel att vara svag, hälften måste vara svaga, för att världen ska existera i huvudtaget. nästa liv är de som är starka nu, svaga. för att det ska vara rättvist. de svaga lider aldrig, vilket gör att de inte kan vakna upp föräns de inte har en hjärna. de fungerar inte med en hjärna, utan de tänker rätt med själen. vi andra fungerar inte med själen, utan tänker med hjärnan. självklart fungerar vi då inte tillsammans. så gud skapar 2 olika världar till båda sorterna vilket gör att vi blir vänner igen. se inte ner på dom som är olika, det är guds plan att alla ska lida lika mycket. du måste lida för att vi ska kunna njuta. lidandet är en del av för att du ska kunna tycka om dig själv. du älskar dig själv för att du lider. det gör att du aldrig vill dö, utan bara känna guds kärlek, att du är en av honom. gud är du, gud är allt. ett annat ord för gud är du. du är den finaste jag vet. går sofijah sång och det är så du är den finaste. vi hatar varandra för att sedan kunna älska varandra. älska är det vi ska göra. älska med tjejerna, de blir så glada. för då blir ni ett, och älskar varandra även fast ni är olika. livet finns och vill att du ska veta det. livet är hårt för det gör att du älskar dig själv som inne helvete, du skulle inte ens en sekund vilja att du skulle dö. vi kan inte dö. känslorna finns för att du har skapat dom. varför dom finns är en väldigt intressant fråga, varför finns världen? jo för att du i din dröm ville att något Vackert skulle finnas. sedan hur hjärnan funkar kan vi aldrig veta, vi kan bara veta hur själen fungerar. själen vill fungera. hjärnan vill förstöra. hur själen fungerar går inte att förklara med ord. du känner hur den fungerar, den vill att du ska känna dig älskad, och vill att du ska hata livet. livet är en dröm, en dålig dröm. du älskar alltid dig själv. du kan bara känna hur saker fungerar. inte förklara. du vet exakt varför vi finns, känslomässigt men inte ordmässigt. känslorna säger att allt är rätt. om det känns fel är det inte känslornas fel, utan livets.

Då måste vi äta robot istället för gris... :[

dekadens
P28
Medlem

20 februari 2011 18:13 | #36 dekadens

Remember, always dubble-tap

Aliengamer92
P28
Medlem

20 februari 2011 19:47 | #37 Aliengamer92

småsakmot vad som är utspått att händer i usa 2012 nämligen att grand canyon skulle få utbrott vilket som kommer att påverka omvärlden ganska rejält om hela grand canyon skorpan skulle ge efter skulle det inte vara nån liten sak :D

HammerAndSickle
P26
Medlem

20 februari 2011 19:59 | #38 HammerAndSickle

Skrivet av Aliengamer92 View Post
småsakmot vad som är utspått att händer i usa 2012 nämligen att grand canyon skulle få utbrott vilket som kommer att påverka omvärlden ganska rejält om hela grand canyon skorpan skulle ge efter skulle det inte vara nån liten sak :D

Du tänker på Yellowstone.

Aliengamer92
P28
Medlem

20 februari 2011 20:00 | #39 Aliengamer92

jep

arebokert
P26
Medlem

20 februari 2011 20:01 | #40 arebokert

Skrivet av AnArchoz View Post
Robotar är datorer. Datorer gör som de är programmerade, inte mer.

Artificiell intelligens(AI), de är programmerade att lära sig, och gör där efter.

EDIT: Såg nu att det redan nämnts på sida 2.

1 2 3

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.