Existerar Spöken samt Demoner?
23 augusti 2012 14:39 | #122 Bumblebee
Jag tror ej på gud, aldrig gjort kommer aldrig göra!Men tror absolut på liv efter döden. Jag tror även på att vissa är kvar ibland oss efter döden, kalla mig psyko eller vad ni vill, men jag har faktiskt känt och Sett "andar" eller vad ni nu vill kalla det. Sök bara på youtube, en kille som filmat många dagar och ja! en del vill kalla det trickfilmat, men kolla på denna video och de som kommer efter, börjar med Entry#1. jag kom till entry #25 tror jag sen pallade jag inget mer! men se på klippen innan ni säger bu eller bä! Entry #1
23 augusti 2012 14:59 | #123 denny740
Jag vet inte vad jag tror om spöken och demoner.. man hör/ser ju saker ibland men oftast inbillar man sig ju det
jag tror iaf att döden är som sömnen, när man dör så finns man bara inte.. Kommer inte ihåg nånting, ser ingenting, hör ingenting förstår inget osv.. som när man sover
23 augusti 2012 15:39 | #124 bernvin
Jag tror aldrig att någon som inte tror på övernaturliga saker har kännt en ande svepa förbi och blir dösäker på att det var en ande. De som tror på dessa saker tycker helt enkelt att livet är för tråkigt för att vara realist, det blir roligare och man intalar sig själv att det måste varit en demon eller ett spöke innan man ens tänker tanken att det måste ha en naturlig förklaring.
När jag ser program som "Det okända" garvar jag bara åt dom korkade idioterna som bara vill vara med i TV. En gång var Linda Rosing med, hon trodde att det spökade för att teven hade satt på sig själv mitt i natten, va fan, en tv är en elektisk apparat och det vet man ju hur konstigt dom kan bete sig ibland. Hon kanske låg på fjärrkontrollen eller kattjäveln kan ha trampat på den.
Men innan man ens funderar på de naturliga orsakerna slår man fast att det var ett spöke såklart. Sen kommer en till idiot som tjänar pengar på att lura i folk att han "känner" av andarna, eller så är han så jävla dum att han tror det själv.
Fast det mest sannolika är att alltihopa är ett påhitt enbart för att lura folk till att se programmen så att tv-kanalerna kan tjäna pengar.

P22
Medlem
23 augusti 2012 13:28 | #121 bernvin
Gud hittades på för länge sedan när människor hade det svårt för att man skulle hålla hoppet uppe och om man bara gör goda handlingar så blir allt bra.
Demoner tror folk på för att dom vill att livet skall vara så jävla spännande.
Tänk efter så fårstår alla det, det finns varken demoner eller någon gud och tror man det så är det för att man vägrar inse att livet inte är så jävla spännade. När man dör händer ingenting, det blir som det var innan du föddes.