Fjortis enligt er
7 augusti 2009 17:09 | #2 RARIGQ
en höögljud tjej,mycket sjÀlvförtroende,egov,vÀlldigt tupperat hÄr,idomin pÄ lÀpparna,översminkade och sÄnna fula plast brillor med rÀnder utan glas.
7 augusti 2009 17:13 | #4 Heretic
Vad Àr skillnaden pÄ ett ungefÀr? Tycker beskrev ARIGQ de bÄda ganska bra.
7 augusti 2009 17:15 | #5 RARIGQ
okej men killar ocksÄ dÄ.
Killar med björn borg skor, alla killarna har samma frisyr lite spretigt och luggen ligger platt av allt vax,chinos, tighta v T-shirts,rosa klÀder och samma fula plastglasögon med rÀnder utan glas som alla anndra fjortis tjejer ^^
7 augusti 2009 17:16 | #6 970904
skillnaden mellan killar och tjejer Àr ganska stora, killar har t ex inte idomin pÄ lÀpparna och Àr översminkade ?
7 augusti 2009 17:16 | #7 970904
menar du björn borg kalsonger ? för jag har aldrig sett björn borg skor, jaja
7 augusti 2009 17:19 | #8 Heretic
JasÄ? Jag tycker det Àr ingen skillnad pÄ dem iaf.
Nej men jag fattar vad du menar, jag tÀnkte mer pÄ hur mentalitet ligger i det hela. Den Àr precis lika dan pÄ bÄda könen.
7 augusti 2009 17:26 | #9 Avslutat konto
tack gode gud att man Àr greaser/rockabilly/raggare
7 augusti 2009 17:55 | #11 970904
tjejer: precis som RARIGQ sa en högljud tjej, mycket sjÀlvförtroende, ego, vÀldigt tupperat hÄr, idomin pÄ lÀpparna, översminkade och sÄna plast brillor med rÀnder utan glas.
killar: Killar med vÀldigt mkt vax, alla killarna har samma frisyr lite spretigt och luggen ligger platt av allt vax, mkt mÀrkes klÀder, gummiband pÄ jeansen, brukar föröka vara lite "gangstah" ska vara tuffa och sÄ, jÀvligt dryga mot andra som dom inte gillar osv.
kan ju inte sÀga att jag Àr olik den fjortis killen jag beskriver, skillnaden Àr att jag inte Àr sÄ dÀr dryg mot alla, sen försöker jag inte vara sÄ jÀtte mkt bad boy och sÄ ..
skulle vara kul ifall fler posta i den hÀr trÄden !
7 augusti 2009 23:21 | #15 Idaho94
hÄller med vad ni har sagt om bÄde killar och tjejer, plus att tjejerna alltid sitter och skriker OMG!!!! och alltid sitter i ett hörn, tuggar tuggummin och lyssnar pÄ "gulliga" remix medan alla andra sitter och skrattar Ät dom :) sÄ Àr det iallafall i min gulliga lilla stad ;)
7 augusti 2009 23:27 | #16 Leston
BÀsta testet för att se hur mycket fjortis nÄgon Àr, Àr att kalla personen fjortis. Desto mer personen börja skrika att den inte Àr det och förolÀmpa dig desto mer fjortis Àr personen. Oftast börjar personens kompisar ocksÄ skrika.
8 augusti 2009 00:28 | #18 WorthDyingFor
killar: Killar med vÀldigt mkt vax, alla killarna har samma frisyr lite spretigt och luggen ligger platt av allt vax, mkt mÀrkes klÀder, brukar föröka vara lite "gangstah" ska vara tuffa och sÄ, jÀvligt dryga mot andra som dom inte gillar osv.
kan ju inte sÀga att jag Àr olik den fjortis killen jag beskriver, skillnaden Àr att jag inte Àr sÄ dÀr dryg mot alla, sen försöker jag inte vara sÄ jÀtte mkt bad boy och sÄ ..
skulle vara kul ifall fler posta i den hÀr trÄden !
Det Àckliga Àr att fanskapen oftast inte behöver ogilla personen för att vara dryga och allmÀnt överjÀvliga, dom Àr det ÀndÄ...
8 augusti 2009 00:35 | #19 tohla
och killar, eller om du Àr tjej jag ser inte som tar kort pÄ sej sjÀlv med gaysmile och skidglasögon
8 augusti 2009 00:35 | #20 dewdrop
Tjejer: Ăverdrivet blonderade dumhuvven som skriker Ă„ har sej, Ă€ndrar alla ord sĂ„ att de finns typ 4 w,h, Ă„, osv me. Tycker att helgen ska fyrgyllas me Ă„ ligga Ă„ spy i en buske och försöker visa upp sĂ„ mycket av sina bröst som möjligt. Och överdrivet smikade. Taffsar pĂ„ sitt hĂ„r hela tiden.. SĂ„na dĂ€r som hĂ„ller pĂ„ me videobloggar Ă„ int kan göra annat Ă€n att seja eeh och ööö pĂ„ medans dom rĂ€ttar till sitt hĂ„r. SĂ„nna som envisas me att ta egobilder mot sin överdrivet flĂ€ckiga spegel med blixt pĂ„ med kameran eller mobilen. Listan kan göras lĂ„ng.
Pojkar: Dom me överdrivet mycke vax i hÄret. SÄnna som viker upp skjortkragen (fattar ni int hur FULT de e?). Tar bilder pÄ sej sjÀlva i spegeln med mobilen. SÄnna som int kan ha nÄ annat Àn mÀrkesklÀder. SÄnna som kan rÀkna upp fler Àn 5 klÀdmÀrken.. Nu orkar ja int forstsÀtta lÀngra men ni fattar..

P18
Medlem
7 augusti 2009 17:07 | #1 970904
Vad Àr en fjortis enligt er ?
sÀg vad ni tkr en fjortis tjej och en fjortis kille brukar se ut, hur dom Àr osv.